Unikalny design, nowe rozwiązania aranżacyjne i wprowadzenie autorskiego systemu meblowego, to najważniejsze zmiany salonu 4F w Galerii Warmińskiej. Minimalistyczna architektura industrialne materiały, tworzą tło dla kolekcji 4F i 4F Junior. Sportowy i nowoczesny charakter marki, widoczny jest już od wejścia. Klienci otrzymują szeroki wybór kolekcji jesień/zima 2023.
Sklep 4F, umiejscowiony na I piętrze Galerii Warmińskiej, staje się największym salonem marki w województwie warmińsko-mazurskim. Odświeżony koncept BLACK prezentuje się jako jedyny taki salon w Olsztynie, zapewniając klientom unikalne doświadczenie zakupowe. Na poziomie wnętrza podkreślony został sportowy charakter marki poprzez wykorzystanie materiałów (stal, drewno) oraz kolorystyki. Barwy neutralne zamieniono na kolor czarny, co pomaga eksponować kolekcję. To ona staje się głównym bohaterem, a odbiorca może łatwiej odszukać odpowiedni asortyment.
W salonie o powierzchni 312,54 m2 dostępne są kolekcja narciarska, snowboardowa, treningowa i sportstylowa 4F oraz odzież dedykowana młodszym klientom, czyli marka 4F Junior. Oprócz zakupów, klientom zapewniono możliwość oddania używanych ubrań w ramach Programu Zamkniętego Obiegu Ubrań – 4F Change WEAR FAIR. Inicjatywa promuje zrównoważony rozwój i dbałość o środowisko.
Nowe formaty
– Stale wspieramy rozwój istniejących salonów i obserwujemy duże zainteresowanie wprowadzaniem nowych formatów przez naszym najemców. Wpływa to znacząco na komfort zakupów i zwiększa sprzedaż. 4F to doskonała marka dla wszystkich ceniących sobie ruch i dbałość o komfort. Nowa, sportowa i dynamiczna odsłona salonu z pewnością spodoba się naszym klientom. Cieszy nas także zaangażowanie marki w cyrkularne rozwiązania, które promujemy w Galerii Warmińskiej1 – podkreśla Tomasz Górski, Asset Manager NEPI Rockcastle.
OTCF S.A. to polska firma założona w 1995 roku przez Igora Klaję. Łączy kompetencje sportowe i technologie ze światem mody i stylu. Specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i sprzedaży odzieży sportowej, obuwia oraz akcesoriów, dedykowanych profesjonalnym sportowcom i amatorom. Prowadzi sprzedaż w 44 krajach świata, w tym w Katarze, Wielkiej Brytanii, Singapurze, USA czy Australii. Wiodącą marką w portfolio firmy jest 4F.
[1] Przewodnik Cyrkularny z opisaną dobrą praktyką marki 4F: https://dontbeplastic.com/wp-content/uploads/2023/10/Przewodnik_Cyrkularny_26-10-2023.pdf