Ochnik wdraża nową strategię rozwoju marki, czyli „Shop in shop Ochnik Accessories”, która zakłada tworzenie tzw. dwusalonów.
– Zgodnie z nową koncepcją w ramach jednego salonu otwieramy dwa sklepy – odzieżowy i galanteryjny. Do tej pory uruchomiliśmy już 24 salony tego typu, a naszym celem jest osiągnięcie liczby 80 w ciągu kilku najbliższych lat – wyjaśnia Arkadiusz Konarski, dyrektor ds. rozwoju sieci Ochnik.
Po powiększeniu przestrzeni w salonie jest dostępny pełny asortyment marki, umożliwiający skompletowanie garderoby od stóp do głów.
Podział na dwie strefy
Nowa przestrzeń w salonie Ochnik oferuje klientom dwie odrębne części. Odświeżony układ przestrzenny obejmuje wyraźnie wydzieloną strefę odzieżową oraz drugą – galanteryjno-walizkową, do których prowadzą oddzielne wejścia.
– W pierwszej części salonu klienci Manufaktury znajdą szeroki wybór okryć wierzchnich, kolekcję odzieży i obuwia, a także atrakcyjne dodatki odzieżowo-galanteryjne. Natomiast w drugiej części, dostępne są nowoczesne walizki podróżne, akcesoria bagażowe, eleganckie torebki, praktyczne torby miejskie oraz portfele. Ekspozycja została umieszczona na specjalnie zaprojektowanym module meblowym, z oświetleniem typu LED – podkreśla Arkadiusz Konarski, dyrektor ds. rozwoju sieci Ochnik.
Podział na dwie strefy stwarza doskonałe warunki do lepszej prezentacji asortymentu, co przekłada się na udane i komfortowe zakupy. Sklep zajmuje powierzchnię około 230 mkw.