Wystartowała najnowsza kampania Carrefour Polska przygotowana z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia. W spotach, które towarzyszyć będą klientom do 26 grudnia, sieć podkreśla jak ważna jest bliskość i radość z chwil spędzanych w gronie najbliższych, w tym także towarzystwo czworonożnych przyjaciół, którzy są równie ważni jak członkowie naszych rodzin.
Kampania przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi ma zachęcić klientów do dzielenia się prezentami, które przywołują pozytywne wspomnienia.
Osią kampanii jest telewizyjny spot reklamowy, którego kreacja pokazuje historię dziecka, spędzającego kolejne Święta ze swoim czworonożnym przyjacielem. Pies od szczenięcego wieku towarzyszy mu, każdego roku przyglądając się jak chłopiec ubiera choinkę, wieszając na drzewku tą samą, otrzymaną w dzieciństwie zabawkę.
Gdy dorastający młodzieniec wreszcie staje się dorosłym mężczyzną, a zabawka po raz kolejny wieńczy świąteczne drzewko, jego przyjaciel odchodzi, przywołując bohaterowi najlepsze wspólne wspomnienia. Tym samym Carrefour, zapraszając klientów na świąteczne zakupy podkreśla, że tak samo ważne, jak wybór świątecznego prezentu, są wspomnienia z chwil spędzonych przy świątecznym stole z najbliższymi.
Kampania od 4 grudnia
Kampania rozpoczęła się 4 grudnia. W ramach działań zostały wyprodukowane 45”, 60” i 90” spoty emitowane po kolei: w telewizji, kinach i internecie. Ich dopełnieniem są spoty produktowe, jak i specjalna aktywacja wspomagająca czworonożnych członków rodziny. Kampania ma przełamać największą obawę przed trudnościami związanymi z wychowaniem psa, towarzyszącą adopcjom ze schroniska. Swoją “twarzą” firmuje to Bohaterka spotu Carrefour – najbardziej rozchwytywana w Polsce psia aktorka Janet Jackson Piece of Heaven. Carrefour wpisując się w trend, dodatkowo pragnie podkreślić, że relacje rodzinne to nie tylko stosunki między ludźmi. Dla wielu nas równie ważni są czworonożni przyjaciele.
W tej nieoczywistej opowieści o przyjaźni pojawia się niezwykle ważne przypomnienie – w świecie pełnym materialnych upominków prawdziwe prezenty odnajdujemy w relacjach, bliskości i emocjach, które zostają z nami na zawsze – mówi Monika Kowalska, menedżer działu marketingu ds. komunikacji online/offline.
Autorem strategii i koncepcji kreatywnej jest agencja Saatchi & Saatchi, która od 2009 roku zajmuje się obsługą komunikacyjną brandów z portfolio Carrefour Polska. Spoty wyreżyserował Maciej Kowalczuk, za zdjęcia odpowiadał Nikodem Marek, za produkcję Dynamo Films, a za część postprodukcyjną Prodigious. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Arena Media i Pure Play.