Skonsolidowane przychody Grupy VRG w listopadzie wyniosły 111,3 mln zł, co oznacza wzrost o 7,4 proc. rok do roku. Narastająco od początku roku przychody VRG wyniosły 1,1 mld zł, o 0,7 proc. więcej niż rok wcześniej.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły w listopadzie 55,7 mln zł, o 1,8 proc. mniej w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej. W okresie styczeń-listopad w tym segmencie przychody wyniosły 521,6 mln zł i były niższe o 9,6 proc. rok do roku.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły w listopadzie 55,5 mln zł i były wyższe rok do roku o 18,6 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów w tym segmencie wyniosła około 585 mln zł, czyli wzrosła o 12,2 proc. rdr.
W listopadzie sprzedaż online mocno w górę
Sprzedaż online ukształtowała się w listopadzie na poziomie 14,5 mln zł, co oznacza wzrost rok do roku o 26,9 proc. Narastająco od początku roku sprzedaż online wyniosła 111 mln zł i była niższa o 21,1 proc. niż rok wcześniej.
VRG poinformowało, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnęła w listopadzie 53,4 proc. i była niższa o 1,7 pp. rdr. Narastająco, marża wyniosła 54,3 proc. i była wyższa o 0,7 pp. rdr.
Jak podano, łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec listopada 2023 roku wyniosła 52,7 tys. m kw., czyli wzrosła o 1,8 proc. rdr.