Od 30 listopada mieszkańcy Sopotu mogą zamawiać swoje ulubione dania z restauracji za pośrednictwem platformy Wolt. Ubrany w charakterystyczny, niebieski strój, kurier potrzebuje średnio 35 minut, aby dostarczyć zamówienie pod wskazany adres.
Co więcej, poprzez Wolt możliwe będzie dokonywanie ekspresowych zakupów spożywczych z wybranych sklepów, które zostaną dostarczone pod same drzwi. W ramach startu usługi, Wolt oferuje cztery tygodnie darmowej dostawy dla wszystkich klientów w Sopocie.
Wolt poszerza obszar działalności o Sopot. Żeby cieszyć się smakiem ulubionych dań podczas pracy biurowej czy towarzyskiego spotkania w domowym zaciszu wystarczy pobrać wygodną i intuicyjną aplikację Wolt lub wejść na stronę www.wolt.com. Co więcej, osoby potrzebujące zrobić zakupy na ostatnią chwilę będą mogły zamówić wybrane produkty ze sklepów mieszczących się na terenie Sopotu, z dostawą już w kilkadziesiąt minut.
Szeroka oferta
Klienci korzystający z platformy Wolt mogą wybierać dania z m.in. kuchni azjatyckiej, włoskiej, orientalnej, polskiej, wegańskiej, dania typu comfort food i wiele innych. Wśród lokali partnerskich znajdują się Amici, Masala Kitchen, Andiamo a Roma, Moshi Moshi Sushi, Holy Taco, ale lista współpracujących lokali stale się powiększa. Co więcej, specyfika Trójmiasta pozwoli mieszkańcom dzielnic znajdujących się najbliżej Gdańska zamawiać potrawy z pokaźnej liczby gdańskich restauracji. W ofercie Wolt można znaleźć również sklepy, w których zrobimy zakupy spożywcze. Są to m.in.: Carrefour Express, Auchan i Deseo.
W tej chwili dowozy realizowane są w dzielnicach: Dolny Sopot, Kamienny Potok i w części Przylesia i Brodwina. Szczegóły śledzić można w aplikacji lub na stronie firmy. Koszt dowozu zaczyna się od 2,49 złotych. Na platformie można znaleźć również regularnie zmieniające się oferty promocyjne z wybranych restauracji (tzw. Wolt Specials).
-Staramy się zapewnić możliwie szeroki wybór kuchni i dań. Planując uruchomienie naszej usługi w Sopocie, przeanalizowaliśmy przede wszystkim potrzeby oraz preferencje mieszkańców miasta, ponieważ są one dla nas szczególnie ważne. Zależy nam, aby na platformie Wolt były miejsca, które sami z przyjemnością chcielibyśmy odwiedzić. Ważną częścią naszej działalności są także zakupy w modelu quick-delivery. Chcemy umożliwić korzystanie także z tej usługi tym mieszkańcom Sopotu, którzy znaleźli się w sytuacji, gdzie czas jest na wagę złota, np. niezapowiedziana wizyta przyjaciół czy prezent na ostatnią chwilę — dodaje Kamil Czarnecki, Head of Restaurant Develompent w Wolt Polska.
Oprócz szybkiej dostawy i zróżnicowanej oferty kulinarnej Wolt konkuruje jakością obsługi klienta na każdym etapie obsługi zamówienia. Użytkownicy mogą na bieżąco śledzić jego status: od przygotowania posiłku w restauracji, aż po dostawę pod swoje drzwi. Co istotne, w razie potrzeby można w każdej chwili skontaktować się z centrum obsługi klienta Wolt. Pod względem responsywności jest ono jednym z najszybszych na rynku – średni czas udzielenia odpowiedzi na live czat wynosi tylko kilka minut. Co ważne, z klientami kontaktują się pracownicy firmy zatrudnieni na miejscu, a nie chatboty.
Sopot jest 14 lokalizacją Wolt w Polsce. Firma dostarcza jedzenie oraz zakupy z różnorodnych sklepów także w: Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Bydgoszczy, Białymstoku Lublinie, Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie, Wrocławiu, Warszawie i Łodzi.