LANCERTO od lat promuje odpowiedzialne zakupy i inwestowanie w garderobę na lata. To dewizy, które wpisane są w DNA tej marki odzieży męskiej premium i towarzyszą jej również w okresie Black Week.
Black Friday jest dla marki okazją do wyjścia naprzeciw potrzebom swoich Klientów, których w produktach LANCERTO przyciąga jakość tkanin, doskonałe wykończenie i dbałość o detale. Marka ciągle inwestuje w rozwój i ulepszanie swoich produktów, a także dokładnie testuje modele przed wprowadzeniem na rynek. Wszystko, aby dostarczyć klientom prawdziwy produkt premium: elegancki i wytrzymały.
Odpowiedzialność biznesu definiowana przez LANCERTO
LANCERTO przywiązuje bardzo dużą wagę do kwestii wpływu biznesu na środowisko. Spółka G8, do której należy marka, regularnie wprowadza rozwiązania zmniejszające jej ślad środowiskowy. W ostatnim czasie otworzyła nowy magazyn do obsługi e-commerce zasilany w całości przez panele fotowoltaiczne zainstalowane na jego dachu. Wdrożyła również przyjazne środowisku rozwiązania w zakresie dostaw czy sprzedaży internetowej.
Przede wszystkim jednak LANCERTO skupia się na tworzeniu kolekcji w oparciu o analizę danych historycznych, która pozwala dostosować ilość sztuk w kolekcji do zapotrzebowania. Dzięki temu marka realizuje swoje założenie nie wyrzucania ubrań, a nieliczne artykuły, które nie sprzedały się w salonie, trafiają do outletów i sprzedawane są w e-commerce. Taki system pozwala na dostarczanie jakościowych produktów oraz realizację założeń strategii ESG, która stanowi dla firmy kluczowy element rozwoju.
Świadome decyzje
Marka aktywnie zachęca swoich Klientów do odpowiedzialnych i świadomych zakupów. Dostarczając produktów, które zaprojektowano do noszenia przez lata, LANCERTO chce wspierać konsumentów przy budowaniu garderoby z rozsądkiem. Osią przekazu jest wybieranie jakościowych produktów i stawianie na klasyczne, uniwersalne kroje czy wzory, które nie wyjdą z mody po jednym sezonie.
„Okres Black Week, Black Weekend czy Cyber Monday sprzyja masowym zakupom. Okazje sprawiają, że do koszyków wrzucamy wiele rzeczy, często takich, których nie potrzebujemy. Nie daje nam też czasu do namysłu, czy dane ubranie lub przedmiot jest dla nas odpowiedni, czy pasuje do już posiadanej garderoby, czy na pewno będziemy go używać. W LANCERTO oczywiście dostrzegamy potencjał sprzedażowy tego okresu, ale staramy się też zachęcać naszych Klientów do przemyślanych i odpowiedzialnych zakupów. Black Friday to świetna okazja, żeby kupić produkty, które naprawdę są nam potrzebne” – mówi Michał Grochala, Brand Manager LANCERTO.