Sklep stacjonarny Notino, który funkcjonował przy Pl. Grunwaldzkim zmienił swoją lokalizację. Od 15 listopada klienci czeskiego giganta kosmetycznego będą mogli zrobić zakupy w nowej, nowoczesnej placówce marki, która powstała we wrocławskim centrum handlowym Wroclavia.
Nowa lokalizacja to nie tylko szersza oferta produktowa marki, ale też liczne rozwiązania technologiczne, które zwiększą komfort zakupów okolicznych klientów marki.
Modernizacja salonów
Wrocławskie Notino o powierzchni ponad 360 mkw. mieści się teraz na pierwszym piętrze centrum handlowego Wroclavia, przy ulicy Suchej 1. W związku z tym, sklep funkcjonujący przy Pl. Grunwaldzkim 22, zakończył swoją działalność 14 listopada br. Dzięki zmianie lokalizacji wrocławscy klienci czeskiego giganta, będą mogli korzystać z nowocześniejszej i większej przestrzeni, a co za tym idzie znacznie szerszej oferty marki.

– Zmiana lokalizacji wrocławskiego sklepu to zaraz po krakowskiej Bonarce, kolejny punkt strategii, w której skupiamy się na modernizacji naszych stacjonarnych punktów sprzedaży. Naszą ambicją niezmiennie jest zrewolucjonizowanie doświadczenia zakupów stacjonarnych tak, aby dać klientom możliwość wykorzystania pełni korzyści, jakie oferują sklepy internetowe: szeroki wybór produktów, łatwa selekcja i nowoczesne technologie, o których obecność zadbaliśmy oczywiście w naszym nowym, wrocławskim sklepie – mówi Bartosz Kliś, Commercial Director w Notino.
Nowoczesne technologie
Klienci nowego, stacjonarnego sklepu Notino skorzystają z szeregu nowoczesnych technologii. Są to między innymi Wirtualne Lustro, które pomaga w dobraniu odpowiedniego koloru szminki czy odcieni kosmetyków z kategorii make-up, lub urządzenie AirParfum, umożliwiające wybór nowych perfum w oparciu o ulubione bazy zapachowe z dotychczas używanych kosmetyków. Nowością w ofercie wrocławskiego punktu sprzedaży jest usługa Kérastase Hair Studio, w ramach której klienci będą mogli skorzystać z profesjonalnego zabiegu na włosy Fusio-Dose.

– Naszym celem jest to, by świat piękna był dostępny dla każdego. Wykorzystywanie nowoczesnych technologii jest stałym elementem naszej strategii, który pomaga nam ten cel skutecznie realizować. Usługa Kérastase Hair Studio to nowość, jaką oferujemy wrocławskim klientom stacjonarnym. Dzięki niej profesjonalny fryzjer oceni jakość włosów i dobierze odpowiedni zabieg regeneracyjny. Rezerwacja usługi będzie dostępna na stronie internetowej notino.pl już wkrótce – dodaje Julka Justyna Derdzikowska, Retail Director Notino.