Cushman & Wakefield została wybrana na zarządcę centrum wyprzedażowego Outlet Lublin. Zespół Cushman & Wakefield jest odpowiedzialny za kompleksowe procesy zarządcze, w tym pełen wachlarz działań marketingowych w centrum. Wcześniej firmie powierzono także trwającą już rekomercjalizację tego obiektu.
Outlet Lublin jest jedynym takim obiektem na lubelskim rynku handlowym. Jego catchment area wynosi ok. 2 mln osób. Centrum oferuje 8000 mkw. powierzchni najmu oraz bezpłatne parkingi i zostało zaprojektowane tak, aby umożliwić klientom maksymalnie komfortowe zakupy. Wszystkie sklepy zostały zlokalizowane na jednym poziomie, dzięki czemu nie ma tu barier architektonicznych, a komunikacja między poszczególnymi częściami obiektu jest intuicyjna.
Jedyne centrum wyprzedażowe w regionie
Zarządzany przez Cushman & Wakefield outlet jest także jedynym centrum wyprzedażowym w regionie, co przekłada się na duże możliwości w zakresie stworzenia tzw. USP obiektu oraz zbudowania ciekawej, przekładającej się na zwiększanie konwersji strategii marketingowej.
– Ze względu na sytuację makroekonomiczną popularność smart shoppingu wśród Polaków ciągle rośnie. To sprzyja centrom wyprzedażowym, o czym świadczy tegoroczny dwucyfrowy wzrost ich obrotów. Rekomercjalizację Outletu Lublin realizujemy więc w kluczowym czasie i w bezprecedensowych okolicznościach. Należy także pamiętać, że na rozwijaniu rynku tego typu obiektów realnie zyskają zarówno sieci handlowe, jak i konsumenci – komentuje Paulina Bauer, Head of Retail Asset Services, Cushman & Wakefield.
W ostatnim czasie do grona najemców Outlet Lublin dołączyły trzy marki z grupy VRG – Bytom, Wólczanka i Vistula, które łącznie wynajęły blisko 430 mkw. powierzchni. Jest to element odświeżenia i dostosowania charakteru outletu do aktualnych trendów oraz preferencji zakupowych klientów.
– Aktywnie pracujemy nad rozwijaniem i dywersyfikowaniem tenant-mix w Outlecie Lublin. W tym dynamicznym czasie posiadanie odpowiedniego portfolio marek to priorytet każdego obiektu handlowego, także dla centrum wyprzedażowego. Dobrze rozumiemy tę wartość i dążymy do wykorzystania pełnego potencjału Outletu Lublin – mówi Michał Masztakowski, Head of Retail Agency Poland, Cushman & Wakefield.