Globalny sklep internetowy SHEIN poinformował o przejęciu Missguided, marki odzieżowej, dotychczas należącej do Frasers Group. Firma zawarła spółkę joint venture z założycielem Missguided, aby zarządzać i obsługiwać markę.
Missguided dołącza do rodziny marek SHEIN, wspierając wysiłki firmy, aby zaspokoić zapotrzebowanie klientów na różnorodne produkty i zapewnienie im ekscytujących doświadczeń zakupowych.
Missguided w rękach SHEIN
SHEIN ogłasza również zawarcie umowy licencyjnej w zakresie własności intelektualnej marki Missguided dla SUMWON Studios, które jest wspólnym przedsięwzięciem między SHEIN a założycielem Missguided, Nitinem Passim. Marka Missguided będzie zarządzana przez spółkę joint venture, a jej produkty i kolekcje produkowane będą w oparciu o wiodący w branży model produkcji SHEIN on-demand. Ubrania oraz dodatki dostępne będą na stronach SHEIN oraz w aplikacji mobilnej.
– Wspólne przedsięwzięcie, do którego przystąpiliśmy wprowadza nową formę partnerstwa dla SHEIN, jako element naszego mocnego zobowiązania do zaspokajania potrzeb klientów – powiedział Donald Tang, prezes SHEIN. – SHEIN ma na celu ożywienie marki Missguided, wykorzystując jej unikalną osobowość i napędzając jej globalny rozwój poprzez model produkcji on-demand SHEIN, ogromny know-how z zakresu e-commerce, a także globalny zasięg.”
Model produkcyjny SHEIN on-demand
SHEIN przeprojektował tradycyjny model produkcji w branży modowej, poprzez zbudowanie elastycznego i responsywnego ekosystemu, który wykorzystuje zdobyte w czasie rzeczywistym dane odnośnie produkcji on-demand. To pozwala na redukcję odpadów produkcyjnych i znacznie niższy poziom nadwyżek zapasów magazynowych, poprzez zwiększanie produkcji tylko wtedy, gdy istnieje rzeczywisty popyt rynkowy.
Produkty i kolekcje marki Missguided będą dostępne dla 150 milionów użytkowników SHEIN, jako niezależna marka poprzez strony SHEIN, a także na stronie Missguided.com.