Marka Wólczanka, należąca do portfolio Grupy VRG, wprowadza do oferty nowy koncept: WELL Wólczanka.
Logo nowego konceptu debiutuje 13 października na stronie e-sklepu wolczanka.pl. Zmiany w marce Wólczanka są realizowane w ramach budżetu inwestycyjnego Grupy VRG na lata 2023 i 2024.
Różne oznaczenie w sklepach Wólczanka
Jak tłumaczą przedstawiciele marki, różne oznaczenia, tak w sieci stacjonarnej, jak i w e-sklepie, mają ułatwić klientom poruszanie się w ofercie marki oraz rozróżnienie dwóch typów salonów, które posiadają odrębną ofertę: dużych sklepów z kolekcjami total look, zlokalizowanych w największych centrach handlowych oraz mniejszych butików koszulowych.
– Zaobserwowaliśmy, że w naszych sklepach pojawiają się klienci o bardzo różnych potrzebach. Część szukała eleganckich koszul formalnych, z których Wólczanka jest od lat doskonale znana, a które dostępne były w małych butikach, podczas gdy inni oczekiwali bardziej casualowych zestawów na co dzień – czyli oferty total look, którą rozwijamy od kilku lat i która jest dostępna w dużych salonach. Odpowiedzią na tę potrzebę jest wprowadzenie nowej identyfikacji WELL Wólczanka dla naszej oferty casualowej oraz oddzielenie jej od butików z koszulami, by komfort klienta w poszukiwaniu wymarzonego produktu był większy- mówi Marta Fryzowska, Wiceprezeska VRG odpowiedzialna za segment fashion.
Nowy logotyp WELL Wólczanka pojawi się po raz pierwszy na stronie www.wolczanka.pl w piątek, 13 października. Klienci zobaczą go również na metkach pierwszych elementów kolekcji WELL Wólczanka, projektowanych zgodnie z założeniami marki. Stopniowo nazwa ta będzie wprowadzana również na witrynach flagowych, największych salonów marki w 10 kluczowych galeriach handlowych w Polsce.
WELL-dressed
Wprowadzenie nowego konceptu salonów WELL Wólczanka w sklepach stacjonarnych rozpocznie się w połowie października, wraz z otwarciem po remoncie salonu w CH Bonarka. Plany spółki zakładają dalszy rozwój tego konceptu w innych najlepszych centrach handlowych w Polsce. Kolejne salony zostaną otwarte w Płocku, Gdańsku i Poznaniu.