Decathlon City to nowy format sprzedaży sieci Decathlon. Pierwszy taki obiekt otwarty zostanie w centrum Warszawy, bezpośrednio przy stacji metra Politechnika.
W piętrowym sklepie o powierzchni 230 m2 klient znajdzie najpotrzebniejsze produkty do uprawiania sportu i aktywnego stylu życia. W ramach otwarcia marka wybrała niestandardową formę promocji – sportową parapetówkę z udziałem olimpijczyków oraz influencerów.
Decathlon przy ulicy Polnej to pierwszy sklep marki w centrum Warszawy. Taka lokalizacja umożliwia bardzo dobry dostęp komunikacją miejską, rowerem lub hulajnogą. Lokal położony jest w bezpośredniej bliskości terenów rekreacyjnych, obiektów i klubów sportowych, a także biur i uczelni wyższych. Oprócz oferty dostępnej na miejscu klient będzie mógł również zamówić produkty z pełnej oferty Decathlon, z bezpłatną dostawą do sklepu lub dostawą do domu. Sklep będzie proponował również pełny dostęp do usług Decathlon, m.in. łatwy odbiór zamówień Click&Collect, szybkie zwroty, program lojalnościowy czy wypożyczanie produktów.
Nowoczesny wygląd i najnowsze nośniki digitalowe
Przestrzeń sklepowa będzie wyróżniała się na tle innych punktów sprzedaży Decathlon swoim nowoczesnym wyglądem oraz zastosowaniem najnowszych nośników digitalowych, takich jak elektroniczne opisy czy wykorzystanie hologramów do prezentacji ambasadorów marki oraz wybranej oferty. Na ścianach umieszczone zostaną dedykowane grafiki, zaprojektowane przez utalentowaną warszawską graficzkę.
-Decathlon City to format, którego jeszcze w Polsce nie było. Sklep przy ul. Polnej, zaraz przy stacji metra, ma za zadanie jeszcze bardziej ułatwić Warszawiakom dostęp do sportu, oferując szeroki wybór sprzętu do najpopularniejszych dyscyplin sportu. Decathlon City to format, do którego zapraszamy wszystkich fanów sportu mieszkających, pracujących, uczących się lub po prostu często bywających w centrum Warszawy – mówi Krystian Drapała, lider sklepu Decathlon City przy ul. Polnej