Pod koniec czerwca Lagardère Travel Retail w Polsce świętowała otwarcie pierwszej kawiarni So Coffee w Zielonej Górze. W sumie spółka prowadzi dziś niemal 50 kawiarni So Coffee w całej Polsce. Kolejne otwarcie w tym roku potwierdza ambitne podejście do rozwoju kawiarnianej marki, którą spółka postrzega jako jedną z 5 kluczowych w swoim portfolio.
Nowe So Coffee – pierwsze w Zielonej Górze – mieści się na poziomie 0 w Focus Mall, największym centrum handlowo-rozrywkowym miasta. Liczy niemal 93 mkw i może pomieścić prawie 50 gości. Zielona Góra to 25. miasto, w którym marka otwiera swoją kawiarnię. Oficjalne otwarcie miało miejsce 21 czerwca 2023 roku.
-Mamy ambitne plany intensywnego rozwoju w segmencie foodservice w Polsce, dlatego stale umacniamy swoją pozycję na rynku kawiarni. Chcemy równolegle rozwijać nasze obie kawiarniane marki – So Coffee i Costa Coffee. Aktywnie szukamy także nowych lokalizacji dla obu brandów, żeby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów – mówi Maciej Gajkowski, Head of Foodservice w Lagardère Travel Retail w Polsce.
25 miasto na liście
Costa Coffee dołączyła do listy brandów w portfolio spółki w lutym tego roku w ramach masterfranczyzy. Lagardère Travel Retail w Polsce rozwija tę sieć równolegle do So Coffee, ale to ta druga – autorska – marka jest jednym z pięciu kluczowych brandów w strategii rozwoju firmy – obok Relay, Inmedio, Aelia Duty Free i 1Minute Smacznego!
Marka So Coffee pod koniec ubiegłego roku obchodziła swoje 10-lecie oraz przeszła rebranding, który objął zmianę identyfikacji wizualnej oraz wystroju wnętrz kawiarni. Sieć pełni ważną funkcję w portfolio spółki i jest jednym z flagowych formatów w ofercie foodservice Lagardère Travel Retail w Polsce.
-Ogromnie cieszymy się z otwarcia pierwszej kawiarni So Coffee w Zielonej Górze, zwłaszcza, że jest to już 25. miasto, w którym mamy przyjemność gościć. So Coffee to jeden z naszych flagowych formatów i jednocześnie jedna z najbardziej rozpoznawalnych sieci kawiarnianych w kraju. Marka cieszy się rosnącą popularnością wśród konsumentów. Miesięcznie odwiedza nas ponad 190 tys. osób. Naturalnie podążamy za potrzebami naszych gości, dlatego rozwijamy się zarówno w centrach handlowych, outletach jak i na lotniskach – dodaje Monika Kielak, Dyrektor Operacyjna kawiarni