10 sierpnia br. zaplanowano otwarcie pierwszego salonu jubilerskiego Savicki w Warszawie, w centrum handlowym Westfield Arkadia. – Będzie to nasz pierwszy projekt z odrębnie wydzieloną strefą VIP, w której nasi klienci będą mogli dyskretnie i z zachowaniem dużej przestrzeni konfigurować oraz przymierzać biżuterię. Będzie to również miejsce do podziwiania na żywo diamentów o najwyższych parametrach, w różnych przedziałach masy – mówi Tomasz Osman, Prezes Zarządu i współwłaściciel marki Savicki.
Savicki już od prawie 50 lat buduje swoją pozycję w branży jubilerskiej. Historię marki rozpoczął Kazimierz Sawicki, który w roku 1976 w Lublinie otworzył przy swojej pracowni pierwszy salon. Dziś SavickiI rozwija sieć salonów w największych miastach w Polsce – Lublinie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku oraz Krakowie, a już niebawem także w Warszawie. Marka Savicki podbiła także trudny rynek sprzedaży biżuterii online. Klienci mogą skorzystać z e-salonu, wirtualnych spotkań z konsultantem czy samodzielnie skonfigurować wymarzony pierścionek zaręczynowy przez Internet. Wszystko po to, żeby jak najbardziej ułatwić klientom zakup biżuterii ślubnej i zaręczynowej.
Ekspansja według strategii omnichannel
Marka Savicki od początku tego roku otworzyła już kilka salonów w centrach handlowych na terenie kraju, m.in. w Posnani w Poznaniu, Galerii Bałtyckiej w Gdańsku, czy krakowskiej Bonarce. Jak informuje prezes spółki to nie koniec planów na ten rok. – Planujemy jeszcze co najmniej 4 otwarcia w Polsce w tym w Warszawie, Katowicach i Zielonej Górze. Natomiast w przyszłym roku, oprócz kontynuacji skalowania w Polsce, rozszerzamy ekspansję omnichannel o rynki CEE, zaczynając od otwarcia salonów w Czechach, na Słowacji i w Rumunii – mówi redakcji Omnichannelnews.pl Tomasz Osman, Prezes Zarządu i współwłaściciel marki Savicki.

– Savicki jest dzisiaj obecny w przestrzeni e-commerce na 7 rynkach w Europie Środkowo- Wschodniej – Czechach, Słowacji, Węgrzech, Rumunii, Bułgarii, Grecji oraz Chorwacji. Posiadamy również sklep online na rynek niemiecki oraz sklep dostępny dla klientów międzynarodowych pod domeną Savicki.com. W przyszłym roku, po osiągnięciu założonych celów, mamy w planach uruchomienie sprzedaży na rynkach nadbałtyckich: Litwie, Łotwie i Estonii. Dodatkowo rozważamy otwarcie sklepu na rynku słoweńskim oraz na Cyprze – podkreśla Tomasz Osman