Snipes powołał Daniela Bontjera na stanowisko Chief Retail Officer na rynku europejskim. Będzie odpowiedzialny za dział sprzedaży, a także nadzorował kwestie związane z zasobami ludzkimi i obsługą klienta.
Rozszerzenie zespołu zarządzającego i mianowanie w marcu 2023 roku Dennisa Schrödera na stanowisko dyrektora generalnego ma na celu “odciążenie” Svena Votha, CEO i założyciela marki Snipes. Sven Voth skoncentruje się mocniej na strategicznym rozwoju Snipes, globalnej ekspansji i działalności hurtowej.

Daniel Bontjer jest częścią zespołu Snipes od 2012 roku. Piastował różne stanowiska, m.in. szefa sprzedaży detalicznej na Europę. – Jestem bardzo wdzięczny za zaufanie, którym jestem obdarzany w firmie od ponad dziesięciu lat. Nie mogę się doczekać mojej nowej roli. Przede wszystkim chcę przyspieszyć naszą ekspansję i rozszerzyć strategiczne partnerstwa z innymi markami, aby dostarczyć naszym klientom to, czego oczekują – komentuje Daniel Bontjer.
Snipes rozpoczyna ekspansję w Polsce
Z siecią ponad 600 sklepów w Europie i Stanach Zjednoczonych, Snipes jest jednym z najważniejszych sprzedawców sneakersów i odzieży streetwear na całym świecie. Firma działająca w modelu omnichannel głęboko zakorzeniła się w kulturze hip-hopowej i podejściu zorientowanym na społeczność, które opiera się na promowaniu i celebrowaniu kultury ulicznej.
Niedawno firma zadebiutowała również w Polsce. Po udanym przejęciu Distance S.A. zeszłej jesieni, Snipes nabył również 31 sklepów polskiego detalisty, aby otworzyć wszystkie ważne lokalizacje w kraju. Rebranding już się rozpoczął. Pierwsze sklepy w Katowicach, Opolu i Bielsku-Białej zyskały już nową aranżację. Kolejne sklepy pojawią się w najbliższych tygodniach. Firma planuje również otwarcie sklepu w obecnej aranżacji Sipes 2.0 w Łodzi.