Właściciel sieci sklepów Intersport według wstępnych szacunków, w okresie od 1 kwietnia 2023 r. do 30 czerwca 2023 r. osiągnął w obu kanałach detalicznych przychody na poziomie 39,4 mln zł, czyli o 5,5 proc. wyższe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku, kiedy zanotował sprzedaż na poziomie 37,3 mln zł – informuje w komunikacie Intersport Polska S.A.
Jak podano wzrost sprzedaży w kanałach detalicznych wynika głównie ze wzrostu sprzedaży w kanale internetowym, w I kwartale roku obrotowego 2023/2024 sprzedaż wyniosła 7,6 mln zł zł co oznacza wzrost na poziomie 84,3 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.
Spółka Intersport Polska osiągnęła łączne przychody ze sprzedaży w okresie od 1 kwietnia 2023 r. do 30 czerwca 2023 r. w wysokości 43 ml zł, czyli o 24,5 proc. niższe w stosunku do analogicznego okresu. Wówczas sprzedaż była na poziomie 53,9 mln zł.
Nowy inwestor w spółce
Przypomnijmy, Intersport Polska zawarł z firmą EpicentrK Llc (inwestorem) oraz partnerem biznesowym inwestora – Paravita Holding Limited umowę dotyczącą wspólnej inwestycji w Intersport. Umowa przewiduje łączną inwestycję partnera i inwestora o wartości 10 mln euro. Pozyskane środki zostaną przeznaczone w szczególności na rozwój Intersport, poprzez otwarcie nowych sklepów oraz modernizację już istniejących lokalizacji.