Marka Salewa dołączyła do grona najemców Designer Outlet Sosnowiec i tym samym klienci mają do dyspozycji drugi w naszym kraju salon outletowy tego znanego producenta odzieży outdoorowej i sprzętu do górskich wypraw.
Powierzchnia nowo otwartego salonu wynosi 139 mkw. Klienci znajdą tu bogatą ofertę wysokiej jakości odzieży i akcesoriów turystycznych, które polecane są nie tylko przez miłośników górskich aktywności, ale również przez ratowników górskich. Salewa to obecnie jedna z czołowych outdoorowych firm na świecie, ceniona przede wszystkim za komfort i niezawodność, ale także za włoski design, który sprawia, że nawet na szlaku można wyglądać stylowo.
Idealne dopasowanie
Salon w Designer Outlet Sosnowiec dołączył do grupy ponad 2500 sklepów ulokowanych w 30 krajach, w których klienci znajdą kompletne kolekcje w góry oraz sprzęt do lżejszych wypraw turystycznych.
– Salewa, to marka, która idealnie pasuje do naszego centrum i cieszymy się, że nawiązaliśmy tę współpracę. Aktywności górskie, w których specjalizuje się ten producent, są bardzo popularne w naszym regionie, a klienci poszukują znakomitej jakości sprzętu i odzieży. Salewa jest bardzo popularną i uznaną marką outdoorową właśnie z uwagi na doskonałą jakość połączoną z włoskim wzornictwem, więc ma wszystko to, co chcemy oferować naszym klientom zawsze w niższych cenach – komentuje Dariusz Obołończyk, Centre Manager Designer Outlet Sosnowiec, ROS Retail Outlet Shopping.
Włoska marka w Sosnowcu
Salewa to włoska marka outdoorowa, która ma niemieckie korzenie. Założona w 1935 roku w Monachium słynie z produkcji wysokiej jakości sprzętu górskiego i odzieży technicznej. Dziś swoją siedzibę ma we włoskim Bolzano – stolicy Południowego Tyrolu. Pracując nad swoimi produktami i stale ulepszając je technologicznie, marka od niemal 90 lat utrzymuje reputację wiodącego producenta zaawansowanej odzieży funkcjonalnej i sprzętu górskiego. Najbardziej znana jest z linii odzieży technicznej oraz butów górskich, profesjonaliści i turyści wysoko cenią również sprzęt wspinaczkowy taki jak uprzęże, czekany, raki, kaski, liny, karabinki czy ekspresy. W asortymencie dostępny jest też sprzęt do biwakowania – namioty, śpiwory, maty czy butelki.
Marka podkreśla też nacisk na świadomą produkcję – zaktualizowała swoją politykę, aby zwiększyć bezpieczeństwo pracowników i środowiska. Stawia na promowanie praw pracowników, recykling, upcykling, optymalizację zużycia energii. Hasło „Pure Mountain” podkreśla połączenie Salewy z górami, dbałością o czystość środowiska górskiego, pasją do aktywności na świeżym powietrzu. Pierwszy salon w formacie outletowym znajduje się w Designer Outlet Warszawa, także zarządzanym przez ROS Retail Outlet Shopping.