Tego lata litewska sieć Candy POP, oferująca słodycze, napoje i przekąski marek z USA, Japonii i innych zakątków świata, otworzy swój pierwszy sklep w Polsce. To kolejny krok, po otwarciu na początku roku sklepu on-line candypop.pl, na drodze ekspansji tej firmy w naszym kraju.
Nowa na polskim rynku handlowym firma szybko zdobyła popularność dzięki szerokiej ofercie, w tym serii limitowanych znanych marek, dostępnych on-line. Kolejnym krokiem Candy POP jest budowa sieci stacjonarnych sklepów.
– Pierwszy sklep Candy POP w Polsce powstaje na pierwszym piętrze Złotych Tarasów, w strefie chętnie odwiedzanej przez młodszych klientów, gdzie zlokalizowane są już takie brandy jak Stradivarius, Bershka, Reserved, a wkrótce również nowa na naszym rynku marka gastronomiczna Popeyes. Candy POP zachęca klientów do częstego odwiedzania sklepu rozwijając swoją ofertę o kolejne produkty światowych marek, przede wszystkim takich, które są niedostępne w innych sieciach – komentuje Izabela Ługowska, Leasing Manager w Cushman & Wakefield, członek zespołu odpowiedzianego za najem w centrum handlowym Złote Tarasy.