W jeleniogórskim centrum handlowym właśnie otworzył się sklep Dealz. Nowy sklep został zaprojektowany na powierzchni 438 m kw. i urządzony zgodnie ze standardami sieci, takimi jak jasne, minimalistyczne wnętrza czy wydzielone i wyraźnie oznakowane strefy według kategorii produktów.
– Dobrze dobrana, różnorodna oferta handlowo-usługowa jest siłą Nowego Rynku. Budowanie tenant-mixu w oparciu o pożądane marki, to nasz cel, który po raz kolejny udaje się nam zrealizować. Przecinając wstęgę otwarcia sieci Dealz w naszej galerii, jesteśmy przekonani, że będzie ona doskonałym uzupełnieniem tak chętnie wybieranych przez naszych klientów punktow, jak Intermarche, Hebe, Rossmann, Pepco czy Home&You – mówi Dariusz Rudziński, p.o. dyrektora Nowego Rynku w Jeleniej Górze.
Rozwój marki Dealz
Dealz, międzynarodowa sieć będąca częścią Pepco Group, działa w koncepcie sklepów stacjonarnych, oferujących szeroki asortyment, z różnych branż. W ofercie sklepów można znaleźć ponad 3 tysiące produktów spożywczych, drogeryjnych, wyposażenia i dekoracji wnętrz, zabawek, narzędzi czy produktów dla zwierząt.
– Szeroki wybór, znane, jakościowe marki, a przy tym konkurencyjne ceny to walory, które doceniają klienci i dzięki którym rozkwit sieci na polskim rynku jest tak dynamiczny. Warto wspomnieć, że pierwszy Dealz w Polsce został otwarty w 2018 roku, dziś mamy już ponad 200 sklepów i apetyt na więcej. Jelenia Góra i Nowy Rynek są dla nas kolejnym ważnym punktem na mapie rozwoju – mówi Małgorzata Sulima, Kierownik Regionalny Dealz Poland.
Dealz w Nowym Rynku jest 229 sklepem tej marki, a według planów, sieć do końca tego roku planuje mieć ponad 300 sklepów w całym kraju.