Dostrzegając rosnące zainteresowanie klientów asortymentem multibrandowego sklepu internetowego nuumo.eu i chęć poznania jeszcze bliżej oferty produktowej, marka Nuumo łączy zapewnienie pozytywnego doświadczenia zakupowego i dogodnej formy e-handlu. 31 maja, w centrum handlowym Galeria Bronowice w Krakowie, odbyło się otwarcie pierwszego w Polsce salonu marki Nuumo.
– Salon, prezentujący nowoczesność i luksusowy design, wprowadza na polski rynek nową jakość stacjonarnych zakupów, w połączeniu z kontaktem z wyrafinowanym doradcą klienta. Jest to miejsce, w którym klienci mogą zapoznać się ofertą ponad 100 światowych marek, łączących unikalność, niepowtarzalny design i wyjątkowe formy osadzone w najnowszych trendach. Skupiamy twórczość projektantów, oferując wysokiej jakości, ekskluzywne i ponadczasowe produkty. Obecnie na rynku brakuje sklepów multibrandowych, które łączą znane i cenione marki. Dzięki nowemu salonowi Nuumo poznanie oferty przez naszych klientów otworzy nowe możliwości i doświadczenia zakupowe – podkreśla Patrycja Grzybowska-Rybak, Brand Manager marki Nuumo.
Luksusowy salon
Nuumo to najszersza oferta produktów premium do wyposażenia wnętrz. Inspiracją i impulsem do jej stworzenia, była chęć odkrywania designerskich nowinek w odpowiedzi na potrzebę indywidualizmu i oryginalności przy kreowaniu wnętrz.
Luksus, brak powtarzalności, niebanalny design i forma osadzona w najnowszych trendach są wizytówką marki coraz mocniej plasującej się na rynku. W ofercie znajdują się produkty do kuchni, jadalni, salonu, sypialni oraz łazienki.
– Naszą ideą było zbudowanie takiego portfolio marki, które pozwoli odnaleźć nowoczesne i ponadczasowe produkty wszystkim tym, którzy szukają piękna unikalnego designu. Aby to osiągnąć współpracujemy ze światowymi markami, takimi jak Alessi, Bloomingville, Contigo, De Longhi, Fiskars, Fissler, Joseph Joseph, Kitchenaid, Mepal, Natchtmann, Seletti, Smeg, Vialli Design, Villeroy&Boch, WMF, Wood Wick czy Zwieger. Każda z tych marek jest wyjątkowa i oferuje niepowtarzalne i wysokiej jakości produkty, co sprawia, że całość oferty Nuumo stanowi propozycję wyjątkowych rozwiązań, dla osób poszukujących do swojego wnętrza czegoś więcej niż powtarzalność i łatwo dostępne rozwiązania. Szeroki asortyment zaspokoi designerskie potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów, którzy od produktów home&design oczekują wysokiej jakości i niebanalnej estetyki, połączonych z inteligentną funkcjonalnością. Zapraszamy do odwiedzenia nowego salonu Nuumo, by poznać świat naszej marki. – wyjaśnia Mariola Górecka, Product Manager marki Nuumo.
Siostrzana marka Homla
Nuumo to marka rozwijana przez właściciela firmy N2H. Jest siostrzaną marką Homla, która powstała w 2015 roku. Homla to marka dynamicznie rozwijająca się w obszarze strategii omnichannel. Klienci mogą korzystać z internetowych zakupów poprzez stronę homla.com, aplikację czy platformę Allegro. Łącząc siły z Glovo, marka udostępnia także możliwość zamówienia produktów z szybką dostawą. Salony stacjonarne marki Homla można znaleźć w 62 galeriach handlowych w całej Polsce.