W maju w Oslo otwarte zostaną dwa pierwsze sklepy stacjonarne H&M Beauty, czyli kosmetycznej dywizji szwedzkiego koncernu.
– Bardzo się cieszymy, że będziemy mogli zaoferować naszym klientom dobrze wyselekcjonowany asortyment kosmetyczny, który dobrze komponuje się z ubraniami znajdującymi się w naszym portfolio. Chcemy inspirować naszych klientów do sięgania po produkty modowe i kosmetyczne, zarówno w sklepach stacjonarnych jak i online – mówi Cathrine Wigzell, dyrektor generalny H&M Beauty.
Połączenie cocktail baru i spa
Do tej pory działy kosmetyczne zlokalizowane były w ramach tradycyjnych sklepów H&M. Teraz będą działały jako wyodrębnione placówki. Będą oferowały szeroki wybór produktów kosmetycznych H&M, wiodących skandynawskich i światowych marek kosmetycznych, a także ekskluzywne kolekcje, w tym znaną na całym świecie markę makijażu Huda Beauty. Koncepcja wystroju łączy w sobie estetykę cocktail baru i spa, a w ofercie znajdą się spójne z nią produkty np. do makijażu czy perfumy, jak również asortyment do pielęgnacji ciała i odnowy biologicznej.
Oba sklepy w Oslo będą miały ok. 300 mkw. powierzchni. Będą połączone z sklepem odzieżowym H&M, będą jednak posiadały odrębne wejścia. Pierwsza drogeria zostanie otwarta 4 maja, a druga 25. Nie wiadomo jeszcze, gdzie zlokalizowane będą kolejne drogerie H&M Beauty.
.