Peek & Cloppenburg, po otwarciu odświeżonego salonu w centrum handlowym Westfield Arkadia, z końcem marca uruchomił pierwszy sklep we wschodniej części Warszawy. Salon P&C w Atrium Promenada zajmuje aż 3 500 mkw. powierzchni i usytuowany jest na dwóch piętrach centrum handlowego. Dla większej wygody i lepszej orientacji w sklepie – parter przeznaczony został wyłącznie na modę damską, a pierwsze piętro w całości poświęcone zostało męskiej garderobie.
Nowością w koncepcie przestrzeni jest również specjalna strefa sportowo-rekreacyjna. Nowa aranżacja ma za zadanie ułatwić odwiedzającym zakupy oraz zainspirować ich do odkrywania różnorodnych kolekcji odzieży premium.
Dom mody premium w centrach handlowych
– Czynnikiem wpływającym na potencjał centrów handlowych w Polsce jest ich lokalizacja. Większość dużych galerii znajduje się w centrach miast. Właśnie w takich obiektach planujemy otwierać nowe sklepy. Aby zrealizować ten cel poszukujemy lokali o powierzchni przekraczającej 3 000 mkw. Niestety dostępność takich przestrzeni jest ograniczona. Obecnie jesteśmy na etapie rozmów z właścicielami centrów handlowych w zakresie pozyskania nowych lokalizacji. Także proszę nie być zaskoczonym, jak w tym roku, powstaną kolejne sklepy w Polsce – powiedział w rozmowie z Omnichannelnews.pl Mario Feist, Regionalny Manager Sprzedaży odpowiedzialny za polski rynek.
– Sklepy Peek & Cloppenburg oferują kolekcje ponad 75 różnych marek pod jednym dachem. Naszym celem jest pomoc klientom w odnalezieniu idealnej stylizacji na każdą okazję i w każdym stylu. Udaje nam się to osiągnąć dzięki starannie wyselekcjonowanemu asortymentowi, który obejmuje zarówno nasze marki własne, jak i najpopularniejsze międzynarodowe marki premium – dodał Mario Feist, Regionalny Manager Sprzedaży odpowiedzialny za polski rynek.
Grupa Peek & Cloppenburg
Grupa Peek & Cloppenburg z siedzibami w Düsseldorfie oraz Wiedniu posiada dziś bardzo silną renomę jednego z największych multibrandowych domów odzieżowych w Europie. Jako dostawca wielokanałowy, udostępnia swoją ofertę klientom na całym świecie za pośrednictwem 5 sklepów internetowych oraz ponad 160 salonów stacjonarnych. Obecnie Grupa zatrudnia ok. 16 000 pracowników w 16 krajach. Oprócz marki P&C, do Grupy należy również firma oferująca konfekcję męską ANSON’S oraz Magasin du Nord.