Z początkiem marca br. marka Rituals Cosmetics otworzyła swój siódmy sklep w Warszawie i dwudziesty drugi w Polsce. Najnowszy salon mieści się w Domach Towarowych Wars Sawa Junior przy ulicy Marszałkowskiej i zajmuje powierzchnię prawie 150 mkw. Kolejne sklepy marki ruszą jeszcze w marcu m.in. w Bydgoszczy i Warszawie.
W uroczystym otwarciu sklepu wziął udział CEO, pomysłodawca i założyciel marki – Raymond Cloosterman, który serdecznie, z uśmiechem i troską powitał gości specjalnych oraz cały polski team, mówiąc o narodzinach marki i marzeniach, które dziś znajdują swoje odzwierciedlenie na mapie świata pod postacią rozpoznawalnych szyldów Rituals Cosmetics. Za ich drzwiami salonów zarówno kobiety jak i mężczyźni znajdują szczęście, dobre samopoczucie i piękno zamknięte w kosmetykach do pielęgnacji ciała oraz produktach do wnętrz. To niezapomniana, pełna wrażeń i doznań podróż inspirowana kulturami Wschodu, których wielowiekowe tradycje stanowią dla współczesnych kreatorów źródło wiedzy i niewyczerpaną inspirację (The Ritual of Karma, The Ritual of Ayurveda, The Ritual of Jing czy The Ritual of Sakura). Szef marki, podczas otwarcia, powiedział że w planach spółki na ten rok jest otwarcie ok. 200 sklepów Rituals Cosmetics na świecie.

Ze strefą do testowania produktów
Serce sklepu marki Rituals Cosmetics bije oczywiście pod postacią rozłożystej sakury, czyli spektakularnego drzewa japońskiej wiśni. Oglądanie kwietnych dywanów sakury, które co roku przyciągają do Japonii turystów z całego świata, ma rytualny charakter towarzyskiego spotkania. Klienci sklepu również mają możliwość zapoznania się z produktami z portfolio marki, przetestowania kosmetyków na własnej skórze, zasięgnięcia porad wyspecjalizowanego personelu oraz skorzystania z masażu dłoni przy kamiennej umywalce – tzw. water island, znajdującej się właśnie pod drzewem sakury.


