Nowoczesne tablety umożliwiające klientom dostęp do pełnej oferty na życzenie, większa strefa przymierzalni, nowy wygląd i jeszcze lepsze wykorzystanie całej powierzchni salonu – to wszystko zyska sklep Lancerto we Wrocławiu po zakończeniu rebrandingu. Otwarcie już w połowie marca.
Sklep Lancerto w stolicy województwa dolnośląskiego to pierwszy outlet polskiej marki odzieży premium, który przechodzi modernizację, po której jego standard będzie identyczny ze standardem regularnych salonów Lancerto zlokalizowanych w najbardziej prestiżowych galeriach handlowych w kraju. Oznacza to m.in. dominację ciemnych, eleganckich kolorów w wystroju wnętrza wzbogaconych o elementy drewniane i metalowe. Nie zabraknie także charakterystycznych akcentów podróżniczych nawiązujących do hasła marki: „Życie to podróż. Na własnych zasadach”.
Modernizacja salonu Lancerto
Liczący 126 mkw. salon zostanie zmieniony tak, by do maksimum wykorzystać każdy metr. Dzięki temu powiększona zostanie m.in. strefa przymierzalni, która zapewni jeszcze większy komfort kupującym, a zakupy staną się łatwiejsze i wygodniejsze.
– Modernizacja salonu Lancerto we Wrocławiu to element strategii inwestowania w kanał sprzedaży outletowej, która w przypadku naszej marki zakłada zaoferowanie doświadczeń zakupowych na najwyższym poziomie, niczym nieodbiegającym od jakości obsługi w najlepszych sklepach regularnych. Klient, korzystając z kompetencji naszych doradców, nie tylko kupuje odzież, ale korzysta z usługi profesjonalnego doboru ubrań do okazji, preferencji czy cech fizycznych – mówi Michał Grochala, Brand Manager Lancerto.
Wzorem regularnych salonów Lancerto wrocławski outlet zostanie wyposażony w tablety, dzięki którym klienci będą mieli dostęp do pełnej oferty marki na życzenie. Oznacza to, że kupujący będą mogli zamówić do przymierzenia dowolny towar niedostępy w danym momencie w sklepie. Produkty zostaną dostarczone bezpłatnie do salonu w ciągu maksymalnie 48 godzin.