17 lutego ruszył pierwszy stacjonarny salon marki kosmetycznej Lush. Sklep o powierzchni 100 mkw. znalazł się stołecznym centrum handlowym Złote Tarasy. Klienci znajdą w nim nie tylko musujące kule do kąpieli, z których słynie brand, ale także szeroką ofertę produktów do pielęgnacji całego ciała.
Sklep w Złotych Tarasach został podzielony na kilka stref dedykowanych różnym kategoriom asortymentu. Centralnym punktem salonu jest ściana z kulami do kąpieli. Ponadto klienci mają do swojej dyspozycji przestrzeń z perfumami, świecami zapachowymi oraz kosmetykami pielęgnacyjnymi. Ponadto kupujący mogą skorzystać z usług bezpłatnych konsultacji.
Zakupy offline i online
Firma Lush powstała w 1995 roku w Wielkiej Brytanii i od początku postawiła sobie wyraźne cele w kwestii zrównoważonego rozwoju oraz dbania o środowisko. Kosmetyki marki są produkowane ręcznie, 100 proc. z nich jest wegetariańskich, a 92 proc. wegańskich. Ponadto żaden ze składników nie jest testowany na zwierzętach.
Pod koniec 2022 roku marka Lush obecna była w 49 krajach z ponad 900 sklepami i 38 sklepami internetowymi na świecie. Oficjalny sklep online brandu działa od kilku miesięcy także w Polsce.