Homepark Janki – park handlowy należący do Funduszu Pradera European Retail Parks, powiększył się o nowoczesny sklep sieci Maxi Zoo, zajmujący ponad 420 metrów kwadratowych.
– Homepark Janki jest kolejnym obiektem w naszym portfolio, gdzie otworzył się sklep sieci Maxi Zoo. Niewątpliwie tego typu asortyment cieszy się zainteresowaniem klientów Homeparków i jest ważnym dopełnieniem naszej oferty. Widzimy szybki rozwój Maxi Zoo, czego potwierdzenie mieliśmy na tegorocznej gali PRCH Retail Awards, gdzie nagrodę w kategorii „Ekspansja sieci handlowej” przyznano właśnie tej sieci sklepów – komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.
Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf
– Jest mi niezmiernie miło ogłosić, że nasz nowy sklep mieszczący się w parku handlowym Homepark Janki stanowi kolejny krok do realizacji strategii, którą założyliśmy na początku bieżącego roku. Pomimo trudności nie zatrzymaliśmy swojej dynamicznej ekspansji, a w najbliższych latach mamy apetyt na o wiele więcej. Nasze działania podkreślają, co stanowi dla nas główny priorytet. Jest nim bycie blisko klienta oraz jego potrzeb dlatego chcemy dawać możliwość kompleksowego wyposażania pupili coraz większej grupie osób. Pamiętajmy, że szczęśliwsze zwierzęta to szczęśliwsi ludzie – komentuje Grzegorz Kaprzyk Head of Real Estate Management w Maxi Zoo Polska.
Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 11 krajach w Europie, głównie pod marką Maxi Zoo, generując obroty na poziomie 2 mld euro rocznie. W każdym ze sklepów można znaleźć ponad 8000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci: Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek.