Gemini Park Bielsko-Biała wzbogaca swoją ofertę modową kierowaną do kobiet. W centrum handlowym zadebiutowała niedawno marka Poupée Marilyn. To już kolejny brand odzieżowy, który w tym roku wzmacnia segment fashion bielskiej galerii.
– Segment modowy bielskiej galerii jest kluczowym obszarem, w którym stale rozwijamy ofertę. Gemini Park chociaż jest galerią rodzinną, od lat stawia na mocny akcent fashion, przyciągając popularne krajowe jak i międzynarodowe marki – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease w Gemini Holding.
– Otwarcie Poupée Marilyn wpisuje się w ten kierunek rozwoju. Tym bardziej, że jest to kolejna lokująca się u nas marka, którą klienci doskonale znają z innych centrów handlowych i która od lat stabilnie rozwija się na krajowym rynku – dodaje.
Szersza oferta
Debiut Poupée Marilyn wzbogaca przede wszystkim część oferty dla pań. Marka, której ambasadorką jest Klaudia El Dursi, skierowana jest do świadomych kobiet, które oprócz modnego designu, cenią sobie wysoką jakość. Jak informuje najemca, kolekcje, które pojawiają się w nowym sklepie, odzwierciedlają DNA marki.
Klientki odwiedzające salon w Gemini Park znajdą w nim wyjątkowe rajstopy i niezwykle sensualną bieliznę. Wszystkie dostępne w butiku linie, kreują nieprzeciętny look i pozwalają wyrażać siebie w unikalny sposób. Ofertę bielizny w sezonie letnim dopełniają także stroje kąpielowe.
Poupée Marilyn jest już 32 marką odzieżową dostępną w Gemini Park, a zarazem także 4. oferującą bieliznę. Oprócz nowo otwartego sklepu, klienci znajdują tutaj także lokale: Aren, Calzedonia i Triumph. – Nowe otwarcie dopełnia istniejącą ofertę, tworząc naszym klientkom miejsce, w którym mogą znaleźć bieliznę wysokiej jakości, ale także fachową poradę w jej dobrze – zaznacza Joanna Zemczak.
Rozwój oferty w tym segmencie na przestrzeni ostatnich lat, a także silna pozycja galerii na lokalnym rynku sprawia, że coraz więcej brandów fashion zainteresowane jest obecnością w tym centrum handlowym. W Gemini Park można znaleźć sklepy tak znanych sieci jak m.in. H&M, Sinsay, C&A, Mohito, Reserved, Cropp, House, Carry, Solar, Lee/Wrangler, New Yorker czy Bytom.
– Rynek, na którym działa Gemini Park, obejmujący całe Podbeskidzie, a także tereny przygraniczne Czech i Słowacji, w tym miejscowości turystyczne, sprawia, że marki chętnie lokują tu swoje brandy, ale także nowe koncepty handlowe. Coraz częściej wybierają także galerię na swój lokalny debiut – mówi Joanna Zemczak.
– Sprzyja temu też mocny tenant-mix, tworzący atrakcyjne biznesowo otoczenie dla brandów, jak również rodzinno-modowy charakter centrum, które dla wielu mieszkańców Podbeskidzia jest dziś galerią pierwszego wyboru, właśnie z uwagi na dostępne tu marki. Ważne dla brandów jest także bezpośrednie sąsiedztwo galerii, które nieustannie się rozwija i rośnie, generując nowy footfall – dodaje.