Guillaume Motte objął stanowisko prezesa i dyrektora generalnego sieci Sephora – ogłosiła Grupa LVMH.
– Cieszę się, że mogę powitać Guillaume’a z powrotem w Sephorze, jako prezesa i dyrektora generalnego. Doświadczenie, jakie zdobył w ciągu ostatnich dwóch lat w LVMH Fashion Group u boku Sidneya Toledano, dodatkowo wzmocniły jego wiedzę z zakresu budowania prestiżu marki i poszerzyły – i tak już szerokie – umiejętności prowadzenia biznesu na światową skalę. […] Nie mam wątpliwości, że to odpowiednia osoba do realizowania naszej wizji Sephory, jako wyjątkowej i prestiżowej marki na rynku beauty. Bardzo się cieszę, że znów będziemy pracować razem – komentuje Chris de Lapuente, prezes i dyrektor generalny LVMH Selective Retailing Division.
Ponad 50 lat doświadczenia marki Sephora
Od momentu swojego debiutu ponad pięćdziesiąt lat temu, Sephora stała się globalnym liderem prestiżowego omni-retailu. Sephora bazuje na sprzedaży opartej na doświadczeniu. Posiada w swojej ofercie kilkanaście tysięcy produktów. Sieć oferuje również wachlarz spersonalizowanych usług makijażowych i pielęgnacyjnych.
Klienci skorzystać mogą z usług w specjalnych strefach tzw. Beauty Hub’ach, Skin Care Studio, Benefit Brow Bar’ach – czyli profesjonalnych stanowiskach do wykonywania usług wspieranych przez profesjonalny zespół konsultantów i technologiczne innowacje, w 2 500 perfumeriach. Klienci Sephora mogą doświadczyć świata Sephora również online m.in. dzięki aplikacji mobilnej oraz programowi lojalnościowemu.
Sephora jest częścią koncernu LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, wiodącej na świecie grupy dóbr luksusowych. Sephora w Polsce obecna jest od 1999 roku. Posiada ponad 90 perfumerii w największych miastach Polski. Od 2014 roku oferuje klientom również zakupy online w perfumerii internetowej na www.sephora.pl.