Toruńskie centrum handlowe wzmacnia swoją ofertę w segmencie modowym. W obiekcie właśnie otwarto salon marki Tatuum, prowadzi go spółka KAN – właściciel brandu.
Nowe Bielawy rozwijają się w wielu obszarach. Od kilku tygodni trwa rozbudowa obiektu, dzięki której powstaną aż 2 parki handlowe z 6 wielopowierzchniowymi sklepami. Newbridge umacnia także ofertę istniejącego obiektu, koncentrując się w dużej mierze na segmencie fashion. Efektem tego jest debiut polskiej marki odzieżowej Tatuum.
– W ostatnim badaniu konsumenckim aż 95 proc. klientów pozytywnie oceniło naszą ofertę, zwłaszcza jej modową część. Tak wysoka nota zobowiązuje do dalszego rozwoju, a także coraz odważniejszego sięgania do współpracy z markami, które nie są charakterystyczne dla formatu convenience. Tatuum jest tu najlepszym przykładem – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Newbridge.
– To doskonale znany brand, obecny w najlepszych lokalizacjach w kraju, w tym galeriach typowo fashion. Jego pojawienie się w naszej ofercie nie tylko wzmacnia i dopełnia segment modowy, ale jest także potwierdzeniem dużego potencjału leasingowego Nowych Bielaw, dostrzeganego przez coraz większych graczy rynkowych – dodaje.
Coraz mocniejsza pozycja
Widać to zresztą w ofercie. Już dziś kupujący znajdą w toruńskim centrum handlowym takie brandy jak m.in.: CCC, Esotiq, Carry, Big Star, Monnari, Triumph, Wojas, Ryłko, Giacomo Conti, Lavard czy 50 Style. – Udział mody w tenant-mixie obiektu systematycznie rośnie, co jest efektem z sukcesem realizowanej strategii leasingowej – mówi Karolina Nitowska.
– Ostatnie lata pod tym względem były bardzo owocne. Wpływ na to miały zauważone przez brandy wielowymiarowe modernizacje, którym poddano Nowe Bielawy, a także coraz mocniejsza pozycja centrum na lokalnym rynku. Również to, jak pozytywnie odbierani jesteśmy dziś przez klientów nie pozostaje bez wpływu na decyzje najemców – podkreśla.
Nowo otwarty sklep Tatuum prowadzony jest przez spółkę KAN, do której należy marka. W jego ofercie klienci mogą znaleźć szeroki wybór ubrań i dodatków dla kobiet i mężczyzn. Brand stawia na wygodę, a także wysoką jakość. Ubrania z Tatuum projektowane są z myślą o zapewnieniu komfortu i możliwości komponowania stylizacji z różnych kolekcji.
– Tatuum to dla nas niezwykle atrakcyjny partner biznesowy. Sam fakt, że jest to sklep prowadzony przez spółkę, a nie franczyzobiorcę, pokazuje, jak dużym zaufaniem zostaliśmy obdarzeni. Jesteśmy przekonani, że ten debiut będzie niezwykle udany, a sam lokal stanie się jedną z najchętniej odwiedzanych destynacji modowych w Nowych Bielawach – podsumowuje Karolina Nitowska.