Do grona najemców Magnolia Park we Wrocławiu dołączył właśnie jubiler Savicki. Zarządzane przez Multi Poland centrum handlowe jest pierwszym miejscem na Dolnym Śląsku, w którym powstał stacjonarny salon tej marki. Magnolia Park poszerzyła swoją ofertę także o streetowy koncept restauracji Mango Mama, a sklep Wólczanka relokował się na większą powierzchnię i przeszedł metamorfozę.
Jubiler Savicki od ponad 45 lat specjalizuje się w projektowaniu i sprzedaży pierścionków zaręczynowych oraz obrączek ślubnych, a w ostatnich latach wyrósł na lidera w segmencie wedding & engagement. Jego kolekcje zaręczynowej i ślubnej biżuterii chętnie kupowane są nie tylko w Polsce, ale także w Niemczech, Czechach, na Słowacji, Węgrzech, w Bułgarii i Rumunii. Savicki wciąż zwiększa dostępność swoich wyrobów. W październiku w Magnolia Park otwarty został pierwszy na Dolnym Śląsku salon tej marki. Jego wystrój i wyposażenie sprzyja możliwości wyboru produktów jubilerskich w spokojnej, kameralnej atmosferze – najemca zadbał m.in. o eleganckie stanowiska ekspozycyjne i wygodne krzesła.
– Poszerzamy ofertę Magnolia Park tak, aby klienci centrum mieli możliwość w jednym miejscu zapoznać się z produktami i usługami różnych firm. Z tego względu marka Savicki jest niezwykle ciekawym wzmocnieniem naszego tenant mix – mówi Anna Fabianowska, Senior Asset Manager w Multi Poland. – Cieszymy się, że rozpoznawalność marki Magnolia Park przekłada się na decyzje wielu najemców o uruchomieniu w tym centrum swoich pierwszych w regionie lub jednych z największych w Polsce salonów – dodaje.
Zmiany w Magnolia Park
Wśród nowych najemców Magnolia Park w ostatnim czasie znalazła się także restauracja Mango Mama, która dołączyła do grona ponad 30 restauracji i kawiarni działających w centrum. Restauracja oferuje dania Dalekiego Wschodu, które na podstawie tradycyjnych przepisów przygotowują azjatyccy kucharze.
Nowością w Magnolia Park jest także powiększony salon Wólczanki – pierwszy na Dolnym Śląsku oraz szósty w Polsce, który Grupa VRG, właściciel marki stworzyła w nowym formacie. Sklep zajmuje obecnie, w nowej lokalizacji, powierzchnię 125 mkw., co ułatwiło ekspozycję szerokiego asortymentu oraz pozwoliło na wydzielenie sekcji męskiej i damskiej, jak również stref poszczególnych części garderoby (np. strefa koszul, strefa okryć wierzchnich czy osobna strefa dodatków). Wejście do salonu zdobi ekran, na którym prezentowane są aktualne kolekcje firmy.
To nie wszystkie nowości w ostatnim czasie. Pod koniec września w Magnolia Park otwarty został nowy salon marki PEPCO, największy w regionie i jeden z największych w kraju. Sklep zajmuje powierzchnię 790 mkw., a klienci mają do wyboru odzież, obuwie, zabawki, wyposażenie domu, dekoracje, kosmetyki i produkty dla zwierząt.