Sieć salonów z modą męską PAWO rozszerza możliwości płatnicze o rozwiązania Mokka. Dzięki opcji „Kup teraz zapłać później” klienci będą mogli zrobić zakupy z odroczeniem płatności o 30 dni lub skorzystać z wygodnych systemów ratalnych.
Dzięki nowym rozwiązaniom klienci PAWO mają możliwość dokonania zakupów w salonach sieci możliwością odroczenia płatności o 30 dni. Klienci mogą też skorzystać z wygodnych systemów ratalnych i rozłożyć płatność za zakupy na 3 lub 6 miesięcy. Z możliwości płatniczych można korzystać w sklepach stacjonarnych, płacąc aplikacją mobilną Mokka.
Nowe formy płatności
– Nasi klienci oczekują szerokiego wachlarza wygodnych form finansowania swoich zakupów. Widzimy ten trend w szczególności wśród konsumentów młodszego pokolenia i dlatego postanowiliśmy rozpocząć współpracę z Mokka. Dzięki temu możemy zaoferować Klientom elastyczne, przejrzyste rozwiązanie płatnicze, ale także wzbogacać całe doświadczenie zakupowe, począwszy od inspiracji do obsługi posprzedażowej – podsumowuje Liliana Wyborna, menedżer zarządzający siecią salonów PAWO.
Marka PAWO posiada 25 letnią tradycję w kreowaniu wizerunku, oferując odzież biznesową, okazjonalną, jak i na smart casual dla mężczyzn w 30 salonach firmowych w całej Polsce. Firma rozwija sieć sprzedaży prowadząc sklepy własne jak i poprzez współpracę na zasadzie franczyzy, dzięki czemu obsługuje już ponad 100 000 stałych Klientów. Celem i pasją firmy jest kształtowanie inspirującego i wyjątkowego wizerunku Klientów. W swoich kolekcjach firma stawia na odzież biznesową, okazjonalną, jak i na smart casual. Podążając za światowymi trendami mody, pokazuje je w subtelny sposób, tak by każdy Klient sieci pozostawał w zgodzie ze sobą. Firma kładzie duży nacisk na profesjonalną obsługę Klienta, oferując indywidualne spotkania z certyfikowanymi Doradcami Wizerunku, by klienci mogli zmienić swój wygląd, jak i poznawać najważniejsze zasady dress codu.