W Designer Outlet Warszawa klienci mają do dyspozycji powiększony i przearanżowany salon kultowej marki Levi’s. Nowoczesne wnętrze pozwoliło na jeszcze lepszą ekspozycję oferty, a klientom na swobodne przeglądanie kolekcji.
Salon w innowacyjnej odsłonie powitał klientów już 28 września. Do zakupów zachęca nowoczesnym, przestrzennym i funkcjonalnie urządzonym wnętrzem oddającym ducha tej kultowej marki. Powierzchnia zmodernizowanego lokalu wynosi 382 mkw., to aż o ponad 100 mkw. więcej niż przed renowacją. Dzięki temu klienci mają jeszcze większy wybór odzieży i akcesoriów sygnowanych charakterystyczną metką w zawsze niższych cenach.
Unikalne koncepty sklepów
– Levi’s jest kolejną marką, która skorzystała z możliwości powiększenia salonu w Designer Outlet Warszawa. Wcześniej zrobiły to m.in. Nike, Adidas czy Tommy Hilfiger. Bardzo nas cieszy kiedy nasi najemcy rozwijają sprzedaż właśnie w naszych obiektach, a Levi’s jest jednym z najpopularniejszych salonów od dawna obecny w podwarszawskim centrum – mówi Agnieszka Kuś, Senior Marketing Manager Designer Outlet Warszawa, ROS Retail Outlet Shopping. – Bardzo cieszy nas także fakt, że to właśnie w Designer Outlet Warszawa marki w pierwszej kolejności wprowadzają nowe, unikalne koncepty aranżowania przestrzeni, opracowywane na potrzeby klientów na całym świecie. Świadczy to o tym, że kanał outletowy bardzo zyskuje na znaczeniu – dodaje Agnieszka Kuś.
Marka Levi’s® jest jednym z najbardziej pożądanych producentów odzieży denimowej na świecie. To uosobienie amerykańskiego stylu – klasycznego i swobodnego. Od czasu ich wynalezienia przez Levi Straussa w 1873 roku, dżinsy Levi’s® stały się najbardziej rozpoznawalnymi spodniami na świecie. Dziś marka nadal z sukcesem rozwija swojego unikalnego w branży odzieżowej, pionierskiego i innowacyjnego ducha. Wybór odzieży denimowej i akcesoriów tej marki, dostępny w bez mała 120 krajach, gdzie pozwala ludziom na całym święcie wyrazić ich osobisty styl.