We wrocławskiej galerii Aleja Bielany otwarty został pierwszy stacjonarny sklep Less.Store w Polsce. Jak zapowiadają władze spółki, to dopiero początek ekspansji. Kolejny sklep ma powstać w Mławie.
– Nasze sklepy stacjonarne mają być przestronne i wygodne, dlatego celujemy w punkty o powierzchni 100 – 150 mkw., zatem większe niż większość obecnie funkcjonujących secondhandów – mówił w rozmowie z redakcją OmnichannelNews.pl, Mateusz Oleksiuk, CEO spółki.
Nowym wymiar secondhandów
Sklep stacjonarny to miejsce stworzone dla osób chcących odświeżyć swoją szafę, jednocześnie mając na uwadze dobro naszej planety. Działając w ramach idei obiegu cyrkularnego, Less.Store zajmuje się sprzedażą rzeczy używanych i outletowych, a dzięki dokładnej selekcji większość z nich to prawdziwe perełki. To nie wszystko. W sklepie znajduje się również stoisko Less.Box, na którym prowadzona jest zbiórka niepotrzebnych już rzecz
– To co będzie wyróżniać nasze sklepy, to nowoczesny design, dobrze zagospodarowana przestrzeń, estetyka i “lekkość” oraz przyjemny zapach – wyglądem będzie im blisko do salonów sprzedaży popularnych sieciówek odzieżowych, choć zakładamy, że będą nawet bardziej estetyczne niż część z nich. W projektowaniu stawiamy na minimalizm. Często powtarzam, że chcemy stworzyć pojęcie „secondhand” na nowo, a nasz cel zakłada sprzedaż rzeczy używanych z zupełnie nowym doświadczeniem dla klientów. Sieć sklepów stacjonarnych będzie spięta osobnym portalem online, na którym będzie można kupić przedmioty używane ze sklepów stacjonarnych i nie tylko – wyjaśnia Mateusz Oleksiuk.