26 maja (czwartek), w Dzień Matki, w Alfa Centrum działalność rozpocznie nowy operator spożywczy. Biedronka zaprezentuje się w swoim najnowszym, eleganckim koncepcie 3.0. Otwarcie sklepu uzupełnia dotychczasową ofertę galerii czyniąc ją kompleksową i dostępną dla wszystkich klientów, niezależnie od zasobności portfela i preferencji zakupowych.
Szeroka oferta Alfa Centrum została uzupełniona o nowego operatora spożywczego. Biedronka zajmie powierzchnię blisko 850 mkw. i będzie mieścić się na poziomie 1, obok strefy gastronomicznej i salonu Home&You, którego otwarcie planowane jest na pierwszą połowę czerwca.
Koncept 3.0
Sklep został zaprojektowany zgodnie z najnowszym standardem 3.0. Oznacza to ekologiczne rozwiązania na terenie obiektu, takie jak energooszczędne urządzenia chłodnicze, działające w oparciu o gaz CO2 oraz oświetlenie LED. Dla zapewnienia komfortu klientów stworzono wygodny podział na strefę owoców, warzyw oraz specjalnie wyeksponowaną strefę promocji. Sklep wyposażony będzie aż w 6 kas samoobsługowych oraz 3 kasy tradycyjne. W sklepie znajdzie się także tradycyjna lada ze świeżymi, regionalnymi produktami: mięsami, wędlinami i serami na wagę.
– Otwarcie nowego operatora spożywczego w Alfa Centrum to wyraźny sygnał dla klientów, że nasza galeria chce być otwarta dla wszystkich, niezależnie od zasobności portfela. Możemy pochwalić się naprawdę szeroką i kompleksową ofertą. Każdy odwiedzający znajdzie tu coś dla siebie. W galerii można ciekawie spędzić czas wolny wybierając się do kina, spotkać się na kawę ze znajomymi, zjeść posiłek, zrobić zakupy dla całej rodziny, a nawet wyposażyć mieszkanie – mówi Joanna Uszyńska, Regional Marketing Manager Alfa Centrum.