Polska sieć supermarketów POLOmarket inwestuje w nowoczesne urządzenia chłodnicze. Niedawno na wyposażeniu sklepów pojawiły się lodówki typu plug-in przeznaczone do samoobsługowej sprzedaży produktów ultraświeżych.
Najnowsze regały przyścienne, które pojawiły się w sklepach POLOmarket, przeznaczone są do samoobsługi. Klienci znajdą w nich świeże mięso i ryby pakowane. Lodówki zostały oznaczone w specjalny sposób, dzięki czemu wyróżniają się w przestrzeni sprzedażowej sklepów. POLOmarket w pierwszym etapie wprowadził nową ofertę do kilkudziesięciu obiektów.
Nowoczesne urządzenia chłodnicze
POLOmarket postawił po raz kolejny na ich ekspozycję w oparciu o najlepsze dostępne na rynku urządzenia chłodnicze. Nowe regały zapewniają dużą przestrzeń i równomierne chłodzenie całej powierzchni ekspozycyjnej. Posiadają drzwi modularne i można je ustawiać w ciągi chłodnicze.
Urządzenia pracują autonomicznie, wykorzystując przyjazny dla środowiska propan (R290). Zapewnia on o wiele lepszą wydajność, niż tradycyjne czynniki chłodnicze. Zrównoważona cyrkulacja chłodnego powietrza między półkami sprawia, że produkty dłużej zachowują świeżość, a podwójne kurtyny powietrzne wpływają na oszczędność energii. Nowe urządzenia wprowadzone przez POLOmarket mają zerowy potencjał niszczenia warstwy ozonowej i bardzo niski potencjał tworzenia efektu cieplarnianego.
POLOmarket myśli o środowisku
Warto dodać, że POLOmarket od wielu lat inwestuje także w nowoczesne urządzenia chłodnicze zasilane CO² lub glikolem, która są zarówno energooszczędne, jak i bardzo wydajne, tym samym konsekwentnie realizując cele w zakresie ograniczania śladu węglowego.
Grupa POLOmarket to największa polska sieć supermarketów. Tworzą ją spółki detaliczne prowadzące sklepy, a także spółka logistyczna dysponująca trzema centrami logistycznymi. Firma rozpoczynała działalność w 1997 roku z 27-mioma sklepami. Dziś jest to już ponad 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski i ponad 2,5 mld obrotu netto rocznie.