Tylko w ostatnim miesiącu do grona najemców Domu Mody Klif w Warszawie dołączyły nowe marki odzieżowe: EuroYoung, L’oro i Gavel. Nowi najemcy stanowią uzupełnienie oferty premium Domu Mody Klif, w której dostępnych jest aktualnie ponad 100 marek.
Dom Mody Klif precyzyjnie dobiera tenat-mix w swoim obiekcie. Wśród najemców centrum znajdują się zarówno znane marki i butiki sieciowe, unikalne koncepty autorskie, a także szeroka oferta gastronomiczna i usługowa. Nowi najemcy w warszawskim Klifie wynajęli w marcu lokale o powierzchni prawie 260 mkw..
– Mam nadzieję, że zarówno EuroYoung, L’oro jak i Gavel będą się dobrze czuły w Domu Mody Klif i zyskają tu nowych i lojalnych klientów. Jesteśmy dumni, że te marki na poszerzenie swojej oferty wybrały właśnie naszą galerię. To dla nas dowód, że Dom Mody Klif jest miejscem, które cieszy się uznaniem najemców – podsumowuje Emilia Załuska, Dyrektor Domu Mody Klif.
Trzy nowe marki odzieżowe
Salon mody dziecięcej Euroyoung oferuje bogaty wybór najwyższej klasy odzieży i obuwia dla niemowląt, dzieci i młodzieży. Euroyoung zajmuje w klifie lokal o powierzchni 80 mwk.
L’ORO concept jest multibrandowym butikiem z odzieżą dla kobiet, z ofertą takich marek jak: IRO, Karl Lagerfeld, Mos Mosh, P.A.R.O.S.H., Nolita, CMEO Collective czy Keepsake. Powierzchnia sklepu, zajmowanego przez L’ORO Concept to 88 mkw.
Gavel to polski projektant i założyciel marki GAVEL WARSAW. Aktualnie tworzy wysokogatunkowe wyroby z futer naturalnych. Jego kolekcje w Domu Mody Klif podziwiać można na 90 mkw.