W ostatnim czasie Atrium Biała wzbogaciło swoją ofertę o 3 nowe marki. Z początkiem roku w centrum handlowym otworzyły się: salon odzieżowy Pitbull (100 mkw.), butik optyczny Fielmann (117 mkw.), a także salon CCC działający w nowej odsłonie (805 mkw.). W kwietniu z kolei portfolio galerii wzmocni marka odzieży sportowej JD Sports (372 mkw.).
Początek roku w białostockiej galerii obfitował w debiuty popularnych marek. W styczniu br. swoje progi dla klientów otworzył sklep z odzieżą streetwearową i sportową PitBull West Coast. To pierwszy sklep tej znanej sieci w mieście. Marka ma swój sklep na parterze Atrium Biała, w sąsiedztwie sklepów Big Star i Venezia.
Kolejni najemcy wzbogacają ofertę Atrium Biała
W lutym na otwarcie salonu optycznego zdecydowała się niemiecka marka Fielmann, wybierając na swój lokalny debiut białostocką galerię Atrium Biała. W pierwszym salonie marki Fielmann w Białymstoku można kupić kompletną parę okularów korekcyjnych już od 89 zł, a okularów progresywnych od 279 zł. Butik optyczny usytuowany jest na parterze obok banku Millennium i naprzeciwko wejścia do hipermarketu bi1.
Także od lutego w Atrium Biała można skorzystać z oferty marki CCC, która ponownie otworzyła swój sklep w galerii w nowej, większej lokalizacji, zyskując więcej przestrzeni na ekspozycje asortymentu. Salon zaaranżowano według najnowszej koncepcji marki CCC. Ponadto klienci CCC mogą skorzystać z bezpłatnej usługi „zamów do domu” oraz czytnika „esize.me”.
– Dzięki obecności silnych, popularnych marek, możemy oferować atrakcyjny i coraz bardziej zróżnicowany asortyment. Zależy nam na tym, aby w Atrium Biała klienci mieli do wyboru ciekawe oferty z różnych sklepów, tak, by odpowiadały one potrzebom zmieniającego się społeczeństwa i stylu życia. Dlatego uważnie przyglądamy się trendom zakupowym kupujących, uwzględniając ich preferencje w naszym portfolio. Aktualna oferta handlowa, wzbogacona o topowe marki idealnie wpisuje się w oczekiwania i potrzeby klientów w różnym wieku – mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.
Będzie więcej nowości
To nie koniec nowości. Już w kwietniu do grona najemców Atrium Biała dołączy znana na całym świecie firma JD Sports, specjalista shoes & apparel. To marka dla osób lubiących aktywnie spędzać czas. Obecność marki JD Sports w Atrium Biała to także możliwość poznania jej własnych brandów, takich jak Pink Soda Sport czy Supply&Demand, a także limitowanych kolekcji i wyjątkowych premier. Sklep zlokalizowany będzie obok drogerii Super Pharm.