Rozbudowa Gemini Park Tychy oraz rozwój jego otoczenia sprawiają, że w mieście powstaje nie tylko jeden z największych na Śląsku hubów handlowych, ale także nowoczesny kompleks sklepów z najszerszą w regionie ofertą „home”. Jego asortyment niedawno zasiliła kolejna marka z segmentu wyposażenia wnętrz – Bel-Pol.
Zarówno dobiegająca końca rozbudowa Gemini Park Tychy, jak również realizowane w jej otoczeniu inwestycje sprawiają, że w Tychach rośnie unikalne na Śląsku handlowe „power center”.
Docelowo przestrzeń ta będzie miała 100 tys. m kw. i złoży się na nią zarówno większa o ok. 7 tys. m kw. galeria Gemini Park, jak również sąsiadujące z nią wielkopowierzchniowe sklepy – te już istniejące, jak i będące w budowie oraz w planach.
Jednym z wyróżników powstającego hubu jest najszersza w regionie, stale umacniająca się oferta „home”. Składają się na nią już 4 sklepy wielkopowierzchniowe i aż 8 sklepów tej kategorii ulokowanych w Gemini Park Tychy.
Destynacja zakupowa
– Rozszerzające się w Tychach „power center” staje się coraz popularniejszą destynacją zakupową dla osób z całego regionu, także dla tych klientów, którzy poszukują kompleksowej oferty segmentu „home” – mówi Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy. – Rozwój strefy w ostatnich latach, a także kolejne inwestycje, jakie tu będą realizowane, sprawiają, że w obrębie Gemini Park, ale i w samym centrum handlowym powstaje najatrakcyjniejsza oferta tej kategorii, która – co ważne i rzadkie na rynku – jest wobec siebie komplementarna. Daje to kupującym szeroki wybór i możliwość zrobienia w jednej lokalizacji wszystkich niezbędnych zakupów związanych remontem, wyposażeniem i aranżacją – dodaje.
Już dziś w samym tylko Gemini Park Tychy można znaleźć aż 8 sklepów segmentu „home”. Na terenie centrum działają lokale takich marek jak m.in.: Homla, Home&You czy Konsimo. Z kolei w ulokowanym na parterze retail parku: Jysk, Komfort, Dla Spania. Elementy oferty wyposażenia wnętrz znaleźć można także m.in. w HalfPrice, TK Maxx, Pepco, TEDi czy Action.
W styczniu do grona najemców dołączyła właśnie marka – Bel-Pol, która w centrum handlowym stworzyła sklep mający aż 737 m kw. Ulokowany został on w nowo wybudowanej części retail parku Gemini Park. W jego ofercie kupujący znajdą m.in. panele podłogowe, podłogi naturalne, drzwi oraz akcesoria.
– Segment wyposażenia wnętrz jest jednym z kluczowych dla naszego obiektu, chociażby z uwagi na rodzinny profil galerii, a także sąsiedztwo, zdominowane przez markety tej kategorii. Rozbudowę obiektu wykorzystaliśmy więc do tego, aby wzmocnić tę część naszego tenant-mix’u, zwłaszcza o doskonale znane marki, które uzupełniają ofertę zastaną zarówno w Gemini Park, jak i w naszym otoczeniu – mówi.
Ale nie tylko Gemini Park się rozwija. W bezpośrednim sąsiedztwie galerii powstają kolejne markety budowlane. W marcu ub. roku otwarto sklep sieci Castorama. W obrębie „power center” powstaje też sklep budowlany, meblowy i ogrodniczy Merkury Market.
Ponadto przy Gemini Park od lat działa sklep Obi, a także MediaMarkt. To jednak nie koniec planów, bo w Tychach do zagospodarowania pozostaje ok. 45 tys. m kw. powierzchni pod kolejne realizacje. Terenami już interesują się m.in. sieci meblowe.
Marki z segmentu home
Również Gemini Park zapowiada kolejne otwarcia. – Prowadzimy obecnie zaawansowane rozmowy z kolejnymi markami segmentu „home”, w tym markami meblowymi, która są zainteresowane ulokowaniem sklepu w nowej części. Nowości te jeszcze bardziej podniosą atrakcyjność zarówno oferty Gemini Park, jak i całego hubu handlowego – podkreśla Tomasz Misztalewski.
Zainteresowanie marek z segmentu wyposażenia wnętrz galerią i „power center” nie powinno zresztą dziwić.
– Inwestując w najem w Gemini Park marka pojawia się w dziś w doskonale znanej lokalizacji, w dodatku w bardzo atrakcyjnym sąsiedztwie handlowym. Co więcej, zyskuje dostęp do niezwykle chłonnego rynku konsumenckiego o zasięgu ponad 1,1 mln potencjalnych klientów, co znacząco ułatwia debiut, jak i późniejszy rozwój – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease w Gemini Holding.
– Nie bez znaczenia jest także wpływ, jaki wywiera całe handlowe otoczenie. Stworzony w Tychach hub, którego centrum jest dziś Gemini Park, cechuje swobodny przepływ klientów między obiektami. Klienci Castoramy czy Obi są dziś także klientami Gemini Park i na odwrót. Dobry start markom zapewnia jeszcze jedno – cały kompleks położony jest zaledwie 3,5 km od centrum Tychów, do tego jest doskonale skomunikowany z całym regionem, w tym z miastami ościennymi – wylicza.