Centrum Designer Outlet Warszawa zarządzane przez ROS Retail Outlet Shopping otrzymało statuetkę w kategorii Project of the Year – Retail Expansion w tegorocznej edycji konkursu branży handlowej – CEE Retail Awards.
W tegorocznej edycji o główną nagrodę zawalczyło rozbudowane w ubiegłym roku centrum outletowe Designer Outlet Warszawa, które dostarczyło na stołeczny rynek ponad 5,5 tys. mkw. GLA i z sukcesem skomercjalizowało powstałą powierzchnię handlową, wprowadzając do Polski nowe marki premium. Wszystko to, pomimo trwającej pandemii i trudności wynikających z następujących po sobie lockdownów. Kapituła konkursu wybrała obiekt spośród zgłoszeń napływających z całej Europy Środkowej i Wschodniej i nagrodziła go w kategorii Project of the Year – Retail Expansion. Aż 60 jurorów – międzynarodowych ekspertów branży – pod uwagę wzięło rozmiar inwestycji, proces komercjalizacji, wprowadzone udogodnienia dla klientów (w tym wielopoziomowy, kryty parking i zmodernizowany food court) oraz architekturę nowo powstałej części handlowej.
Designer Outlet Warszawa wyróżnione
Nagrodę w imieniu centrum Designer Outlet Warszawa odebrał Thomas Reichenauer założyciel
i dyrektor zarządzający ROS Retail Outlet Shopping podczas czwartkowej 14. Gali CEE Retail Awards w Warszawie.
– Otrzymane wyróżnienie jest dla nas szczególnie ważne, ponieważ zostało przyznane za wysiłek włożony w rozwój naszych centrów outletowych, przypadający na trudny czas lockdownów, który dla nas wszystkich był wielkim sprawdzianem. Tym bardziej jestem dumny, że rozbudowa Designer Outlet Warszawa została zakończona w zakładanym terminie pomimo trwającej pandemii, i że nasi dotychczasowi oraz nowi partnerzy zaufali nam otwierając salony niejednokrotnie na nowym dla nich rynku polskim. Współpraca okazała się owocna i obecnie możemy się pochwalić największym w Polsce centrum outletowym z modą premium, które jest atrakcyjną destynacją zakupową dla mieszkańców regionu – powiedział Thomas Reichenauer.