Komercjalizacja parku handlowego dla Kępna i okolic coraz bardziej przyśpiesza. TUF RE porozumiało się z multibrandowym sklepem sportowym Martes Sport oraz elektromarketem Neonet, dzięki czemu około 1500 m.kw. GLA powierzchni najmu w Pasażu Kępińskim zostanie przeznaczona dla tych marek.
– Po naszej ostatniej informacji związanej z zawarciem umowy najmu na ponad 2000 m.kw. GLA z siecią LIDL, która otworzy swój pierwszy i jedyny sklep w powiecie kępińskim, nasze działania dotyczące Kępna nabrały tempa. Swoistym „gamechangerem” był komunikat o tym, że grupa LPP dołączyła do grona najemców Pasażu Kępińskiego i otworzy, na powierzchni ok. 2000 m.kw. GLA swoje sklepy, pod markami Sinsay, Cropp oraz House – mówi Fabian Eryk Barbarowicz, Wspólnik Zarządzający TUF RE.
Martes Sport i Neonet w grona najemców Pasażu Kępińskiego
– Komplementarny mix najemców obiektu, który doprowadzi do skupienia handlu sieciowego w jednym miejscu, jest domeną, która towarzyszy naszym realizacjom od samego początku, dlatego bardzo cieszymy się, że Martes Sport i Neonet stają się częścią naszego projektu, a tym samym osiągnęliśmy 50% komercjalizacji – dodaje Barbarowicz.
– Jest nam niezmiernie milo poinformować, że pierwszy sklep Martes Sport dla Kępna i okolic zostanie otwarty w Pasażu Kępińskim. Decyzję o otwarciu podjęliśmy na bazie ogromnego potencjału zakupowego, jaki dostrzegamy w tym regionie oraz strategii rozwoju, dzięki której wciąż zwiększamy swoje zasięgi oddziaływania. Istotnym aspektem są wieloletnie biznesowe relacje firmą z TUF RE – z którą realizujemy wspólnie kolejną inwestycję – mówi Tomasz Barchański członek zarządu Martes Sport.
Firma TUF RE konsekwentnie realizuje swój plan komercjalizacyjny w oparciu o silny, różnorodny oraz komplementarny tenant-mix, który przyciągnie jak największe grono klientów oraz spełni oczekiwania rozwojowe najemców. Ofertę z branży elektronicznej w pasażu zapewni sieć Neonet, której sklep będzie największy w całym regionie.
– Lokalizacje sklepów, które otwieramy są najczęściej uzależnione od potencjału który w niej dostrzegamy. Kępno jest właśnie takim miejscem i dlatego cieszymy się, że otworzymy razem z TUFRE swój pierwszy sklep dedykowany mieszkańcom tych okolic zwłaszcza, że parki handlowe w chwili obecnej to najprężniej rozwijający się sektor lokalizacji w Polsce i cieszący się rosnącą popularnością wśród klientów – mówi Andrzej Czarnecki, Dyrektor Rozwoju Sieci Detalicznej, Neonet.
– Nasza sieć w chwili obecnej posiada 275 sklepów na terenie Polski, a w najbliższych latach planujemy tę liczbę dynamicznie zwiększyć. – dodaje Czarnecki.
Pasaż Kępiński ruszy w 2023 roku
Otwarcie Pasażu Kępińskiego zaplanowane zostało na 2023 rok. W parku handlowym powstanie około 12 tys. mkw. GLA pod sklepy sieciowych polskich i zagranicznych marek, z parkingiem na około 400 pojazdów.
W gronie najemców będzie między innymi mocna grupa marek należących do LPP. Sinsay, Cropp i House zajmą około 2000 mkw. GLA powierzchni najmu. Jednym z kluczowych najemców będzie także LIDL, który w pasażu Kępińskim otworzy swój pierwszy sklep w powiecie kępińskim.