Spółka Esotiq & Henderson S.A, producent i właściciel sieci sklepów oferujących bieliznę, pracuje nad koncepcją salonu autonomicznego, w którym zakup będzie w pełni bezkontaktowy. To istotny element rozwijanego przez spółkę innowacyjnego modelu budowania relacji z klientkami, opartego o nowoczesne technologie.
Zarząd Esotiq & Henderson poinformował ostatnio o zawarciu z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju umowy o dofinansowanie projektu „Badania nad wynalezieniem struktur testronicznych stanowiących etykiety RFID w sklepie autonomicznym” w ramach Poddziałania 1.1.1 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Całkowity koszt realizacji projektu wynosi prawie 11,24 mln zł, która to wartość stanowi całkowitą kwotę kosztów kwalifikowanych. Instytucja pośrednicząca przyznała dofinansowanie w kwocie ponad 6,7 mln zł.
Budowanie doświadczenia zakupowego klienta
„Lata doświadczeń w pracy z kobietami i dla kobiet skierowały uwagę Esotiq na szerszy aspekt kobiecych oczekiwań – wychodzący poza obecne przyzwyczajenia zakupowe. Dlatego już dziś patrzymy w kierunku potrzeb „kobiety jutra”, doskonaląc markę Esotiq zarówno od strony oferty produktowej, jak również pod względem dostarczanego doświadczenia zakupowego, wdrażając np. mobilną aplikację umożliwiającą idealne dopasowanie biustonoszy. Autonomiczny salon z bielizną – miejsce, gdzie zakup będzie w pełni bezkontaktowy, przez co maksymalnie intymny, jest kolejnym krokiem w tworzeniu unikalnych, wielokanałowych doświadczeń zakupowych odpowiadających na różnorodne kobiece potrzeby” – informuje w komunikacie Esotiq & Henderson.
Esotiq & Henderson to firma, która zajmuje się projektowaniem, produkcją i sprzedażą produktów odzieżowych (głównie bielizny) i kosmetycznych. Spółka prowadzi sprzedaż w kraju oraz zagranicą. Esotiq obecnie posiada ponad 30o salonów w całej Grupie, w tym sklepy franczyzowe i własne.