Miniony rok był czasem pozytywnych zmian w warszawskiej galerii Sadyba Best Mall, która rozwija swoją ofertę o kolejne punkty usługowe i sklepy.
Pod koniec roku na terenie galerii został otwarty profesjonalny optyk Kodano. W salonie klienci mogą wykonać badania wzroku na nowoczesnym sprzęcie diagnostycznym, a specjaliści marki pomogą w odpowiednim doborze okularów lub soczewek kontaktowych. Na terenie galerii pojawił się też soczewkomat, sprzedający soczewki kontaktowe najbardziej znanych i renomowanych producentów (takich jak Acuvue, Biofinity, FitView, AquaView), płyny i akcesoria. Jest to szybki, wygodny i bezkontaktowy sposób na zakup soczewek.
Więcej marek i odmienione wnętrze perfumerii Sephora
Nowym najemcą galerii jest biuro podróży Itaka, które od ponad 30 lat zajmuje się organizacją wymarzonych wakacji Polaków. W swojej ofercie posiada wycieczki krajowe, europejskie, jak również kierunki egzotyczne, m.in. Zanzibar czy Malediwy.
W minionym roku został otwarty również sklep Rituals. Marka oferuje szeroki asortyment produktów, obejmujących kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy, pielęgnację przeciwsłoneczną, akcesoria do domu, takie jak świece i patyczki zapachowe, a także zapachy do samochodu oraz kolekcję ubrań Soulwear.
W kategorii moda w Sadybie został otwarty butik TRUE COLOR by Ann projektantki Anny Bogel, która tworzy użyteczne projekty dla kobiet i mężczyzn w duchu sportowej elegancji z naturalnych tkanin premium. Salon realizuje kolekcje pret a porter i na indywidualne zamówienia.
W ostatnim czasie także perfumeria Sephora przywitała klientów nowym, pięknym i powiększonym wnętrzem, wpisującym się w najnowszy koncept wizualny sieci. Większa o ponad 50% powierzchnia sklepu przełożyła się nie tylko na szerszą gamę oferowanych produktów, a także nowe, niedostępne do tej pory strefy usług dla klientów. Eksperci Sephora oraz partnerskich marek wykonują tam profesjonalny makijaż, a także udzielają spersonalizowanych porad.
Nowe elektroniczne usługi
Pod koniec roku galeria zaoferowała swoim klientom Multi!Apkę – elektroniczną Kartę Stałego Klienta uprawniającą do korzystania z programu lojalnościowego i wszystkich jego benefitów. Oferuje ona szeroką gamę atrakcyjnych rabatów w sklepach obecnych na terenie galerii, a także pozwala klientom na uczestniczenie w akcjach specjalnych z możliwością wygrania lub otrzymania nagród.
Klienci Sadyba Best Mall mogą też korzystać z aplikacji Too Good To Go. Wybrane restauracje, kawiarnie i sklepy na terenie galerii (np. Starbucks, Pizza Hut, Salad Story, Carrefour) sprzedają za jej pośrednictwem produkty z krótką datą przydatności do spożycia. Jej użytkownicy mogą kupić nadwyżki jedzenia, ciesząc się jednocześnie z ulubionych przysmaków w niższej cenie.