Międzynarodowy brand Marc O’Polo kontynuuje rozwój na polskim rynku retail. Ich pierwszy łódzki butik otworzył się w Manufakturze i został zrealizowany według najnowszego konceptu – The Scandinavian Studio.
Założona w 1967 roku w Sztokholmie marka z odzieżą i akcesoriami premium, Marc O’Polo otworzyła nowoczesny i elegancki butik w Manufakturze. Nowe miejsce ma aż 160 mkw powierzchni i jako pierwsze w Polsce zostało zaprojektowane według nowej koncepcji The Scandinavian Studio.
Sklep w koncepcji The Scandinavian Studio
– Nowy koncept to ważny krok w strategicznym rozwoju, podkreśla naszą pozycję jako zrównoważonej, wiodącej marki nowoczesnego stylu casual w globalnym segmencie premium – mówi Sara Potempa, Store Manager. We wnętrzu dominują czerń, złamana biel, a także charakterystyczna szarość marki. Minimalistycznemu wnętrzu ciepła dodają jasne, drewniane elementy.
Wybór Manufaktury na pierwszą łódzką lokalizację był nieprzypadkowy: – Kierowaliśmy się prestiżem miejsca oraz spójnością z naszymi ideami. Marc O’Polo jest oddana zasadzie zrównoważonego rozwoju i kieruje się otwartością umysłu w stawianiu sobie kolejnych wyzwań – podsumowuje Potempa. Te idee są bliskie także Manufakturze, która z chęcią wprowadza innowacyjne rozwiązania, z myślą o swoich Gościach, ale także o środowisku.
Butik Marc O’Polo znajduje się na parterze galerii handlowej Manufaktury.