Klienci C&A mogą już korzystać z płatności kup teraz, zapłać później Twisto za pośrednictwem PayU | Płacę Później.
C&A to znana marka odzieżowa, która jest obecna w 21 krajach na całym świecie. Oferuje ubrania dla całej rodziny, które są w zgodzie z najnowszymi trendami, po przystępnych cenach.
– Bardzo się cieszymy, że w tak szybki i prosty sposób mogliśmy zaoferować naszym klientom w Polsce płatność z odroczonym terminem. Ta bardzo znana i lubiana forma płatności na zachodzie jest teraz dostępna również w Polsce. Preferencje klientów ciągle się zmieniają, a C&A online stara się do nich dopasować – komentuje Marlena Gref-Stefańska, E-Commerce Country Manager Poland & Austria.
Płatności odroczone w branży fashion
Dzięki wdrożeniu Twisto osoby robiące zakupy w C&A mogą teraz uregulować należność za zamówienie złożone online do 30 dni, bez dodatkowych kosztów.
– Obserwujemy zmieniające się podejście klientów do płacenia za zakupy. Chcą oni nie tylko móc przetestować produkt przed jego opłaceniem, ale też elastyczniej rozporządzać budżetem. To umożliwiają im płatności Twisto, które teraz są dostępne także dla klientów sklepu C&A – mówi Adam Miziołek, country manager Twisto w Polsce. – Branża fashion jest tą, w której klienci najczęściej korzystają z płatności odroczonych. Wybierając Twisto, mogą skorzystać z atrakcyjnych promocji i wyprzedaży.I z każdym rokiem coraz częściej z tego korzystają, co pokazują dane Twisto dotyczące Black Friday. Porównując transakcje wykonane podczas tegorocznego święta zakupów z tymi ubiegłorocznymi zanotowaliśmy wzrost wartości transakcji Twisto o ponad 416 proc. – wskazuje Adam Miziołek.
Rosnąca popularność BNPL
Płatności odroczone Twisto to nowoczesna forma opłacania zakupów, która zapewnia nie tylko wygodę i bezpieczeństwo, ale też łatwy i przejrzysty UX.
– Wraz z postępującą cyfryzacją, zmienia się podejście konsumentów do zakupów i płacenia za nie. Przede wszystkim szukają oni elastycznych sposobów na kupowanie tu i teraz. Jest to jeden z głównych powodów rosnącej popularności płatności odroczonych, które są obecnie jednym z najsilniejszych trendów w e-commerce. W PayU koncentrujemy się na tym, aby konsumenci mogli zawsze wybrać swoją ulubioną metodę płatności i bezpiecznie dokonać zakupu, dlatego też nieustannie dbamy o poszerzanie zarówno grona partnerów, z którymi możemy oferować nowe formy finansowania zakupów, jak i sklepów, które udostępniają nasze nowoczesne metody płatności kupującym – mówi Tomasz Żołnierz, Head of Credit Business Development EMEA w PayU.