Nowy hipermarket Carrefour na powierzchni ok. 3500 mkw. zaoferuje mieszkańcom pięć razy więcej produktów od klasycznego dyskontu oraz szereg unikalnych w skali kraju konceptów handlowych i nowoczesnych rozwiązań ułatwiających zakupy.
Nowy hipermarket w Suwałkach przy ul. Kościuszki to pierwszy sklep sieci Carrefour w mieście, który powstał w miejscu byłego sklepu Tesco. Po otwarciu będzie największą i najnowocześniejszą przestrzenią handlową dostępną dla klientów z najbardziej różnorodną ofertą na lokalnym rynku. Klienci zyskają również dostęp do wygodnych, nowoczesnych rozwiązań, takich jak kasy samoobsługowe czy aplikacja Scan & Go umożliwiająca wprowadzanie zakupów do koszyka i opłacanie ich bez konieczności wyjmowania produktów przy kasie.
– W Suwałkach zaoferujemy mieszkańcom miasta ponad 22 tysiące produktów spożywczych i przemysłowych, które odpowiedzą na wszelkie potrzeby klientów naszego sklepu w Suwałkach. Osoby odwiedzające nasz hipermarket z pewnością docenią również jego dużą i nowocześnie zaaranżowaną powierzchnię, która ułatwia zachowanie dystansu oraz pozwala szybko i sprawnie zrobić i sfinalizować zakupy bez długiego oczekiwania przy kasach. W najbliższych tygodniach uruchomimy również usługę Click & Collect, dzięki której załoga sklepu skompletuje zakupy zamówione przez klienta online i przygotuje je do odbioru we wskazanym punkcie hipermarketu – mówi Dyrektor nowego Hipermarketu Carrefour Suwałki, Anna Langowska.
Specjalne strefy zakupowe
– Dla mieszkańców Suwałk przygotowaliśmy unikalny, autorski format hipermarketu, bazujący na naszych najlepszych doświadczeniach z blisko 25 lat działalności na polskim rynku. Dzięki naszej szerokiej i różnorodnej ofercie dostępnej pod jednym dachem: własnej wędzarni, rozbudowanej ofercie produktów świeżych, czyli dostarczanych codziennie owoców, warzyw, pieczywa, wędlin czy ryb, a także autorskiej zdrowej półce oraz strefom tematycznym mamy możliwość przyciągnięcia do nas na stałe wielu klientów robiących wcześniej zakupy w sklepach dyskontowych – dodaje Anna Langowska.
W suwalskim hipermarkecie zaprojektowane zostały specjalne strefy tematyczne, które ułatwią logistykę oraz podniosą komfort zakupów klientów. W strefie sezonowej, rozbudowywanej w zależności od aktualnego okresu w roku, klienci znajdą w grudniu szeroką ofertę zabawek, dekoracji i smakołyków świątecznych.
Specjalna strefa Outlet zapewni z kolei dostęp do okazji zakupowych nawet o 70 proc. tańszych niż na rynku. Carrefour przygotował w niej szeroką ofertę kilkuset produktów niespożywczych, które klienci mogą nabyć w wyjątkowo atrakcyjnych cenach i z korzystnymi rabatami. Produkty w strefie OUTLET grupowane są według cen, które rozpoczynają się już od 1 zł. Sieć oferuje szeroką gamę produktów przemysłowych w wielu kategoriach, w tym m.in. artykuły wyposażenia wnętrz, dekoracyjne, sportowe, dla domu, zabawki, RTV/AGD.
Klienci Carrefour poszukujący wysokiej jakości produktów spożywczych docenią strefę Targ Świeżości oraz strefę Zdrowia z ofertą bio, vege, bezglutenową, bez cukru czy bez laktozy. W ofercie przewidziano ponad 4000 produktów codziennych marki własnej Carrefour objętych gwarancją najniższej ceny. Carrefour przewidział również strefę alkoholi z szerokim wyborem wina, biblioteką alkoholi mocnych oraz piwami rzemieślniczymi.
Strefa tekstylna Tex Carrefour zapewni zaś klientom modne, wysokiej jakości tekstylia zaprojektowane we Francji, które oferowane są w przystępnych cenach. Nie zapomniano również o miłośnikach zwierząt, którzy będą mogli skorzystać ze specjalnej części sklepu z produktami dla pupila.
Na terenie hipermarketu będzie dostępny również punkt gastronomiczny Carrefour Bistro, w którym klienci będą mogli kupić świeże kanapki, przekąski czy kawę.
Bardziej zrównoważone zakupy w Carrefour
W trosce o środowisko w nowym hipermarkecie przewidziano również szereg rozwiązań, dzięki którym sklep będzie bardziej zrównoważonym miejscem do zakupów. W budynku wykorzystano energooszczędne oświetlenie, a w lodówkach i zamrażarkach zamontowano szyby wpływające na ograniczenie emisji CO2. Co więcej, Carrefour systematycznie ogranicza masę opakowań produktów własnych oraz rozbudowuje asortyment sprzedawany w opakowaniach wielorazowych. Zgodnie z zamysłem zero waste produkty z krótkim terminem ważności będą przeceniane nawet o 90 proc.
Podobnie jak w pozostałych hiper- i supermarketach Carrefour klienci suwalskiego obiektu będą mogli oddawać butelki zwrotne bez konieczności przedstawienia paragonu. Sieć będzie zachęcać również do skorzystania z toreb i opakowań wielorazowych przy produktach na wagę, a także udostępni kartony do pakowania zakupów.
Hipermarket Carrefour w Suwałkach wpisuje się w strategię sieci ciągłych inwestycji w innowacje. W samym listopadzie 2021 roku w Polsce sieć otworzyła trzy hipermarkety w nowej odsłonie – w Sosnowcu, Łodzi oraz Warszawie.