Pepco zdecydowało się powiększyć swój lokal w centrum handlowym Nowe Bielawy w Toruniu. Sklep czeka również remodeling.
Pepco od lat należy do grona najchętniej odwiedzanych sklepów w centrum handlowym Nowe Bielawy w Toruniu. Teraz lokal czeka metamorfoza. Najemca zdecydował się na najem dodatkowej powierzchni, jak i remodeling przestrzeni handlowej.
– Metamorfoza Pepco będzie jedną z największych z zapowiadanych na przyszły rok w tenant-mixie toruńskiego centrum handlowego. Dzięki podpisanemu aneksowi, najemca znacznie powiększy sklep, ale także wprowadzi do obiektu jego nowy koncept. Prace adaptacyjne mają ruszyć w I kwartale przyszłego roku, a reopening po zmianach zaplanowano na wiosnę 2022 r. – informuje Karolina Nitowska, leasing manager w Newbridge.
Nowy wystrój i logo
Jakich zmian można się spodziewać? Przede wszystkim zmieni się wystrój sklepu i jego logo. To w nowej wersji ma być bardziej nowoczesne i budujące tożsamość marki, a także nieść skojarzenia z marką rodzinną, troskliwą, bliską i podążającą za najnowszymi trendami, informuje sieć.
Ponadto, przebudowie ulegnie layout lokalu. Pepco wprowadzi także kilka udoskonaleń, które pomogą klientom m.in. w poszukiwaniu konkretnych produktów. W planach jest też powiększenie strefy przemysłowej oraz wstawienie nowych regałów przeznaczonych na prezentację produktów do domu.
Sama komunikacja wizualna w sklepie ma być bardziej czytelna. Pojawi się dużo zdjęć produktów widocznych w użyciu, co jest szczególnie ważne w przypadku ubrań, które będzie można zobaczyć bezpośrednio na sylwetce. Zmiany czekają również samą ofertę. Ta w Nowych Bielawach, podobnie jak w całym łańcuchu sieci Pepco, ma być poszerzona.
Kluczowy najemca
– Pepco to od lat jeden z kluczowych najemców Nowych Bielaw, a zarazem największy w segmencie retail value. To również kolejny wieloletni partner biznesowy, który decyduje się na rozwój współpracy z Newbridge, a co za tym idzie najem dodatkowego metrażu, wprowadzenie nowego konceptu i remodeling sklepu – mówi Karolina Nitowska.
– To najlepiej pokazuje, jak dużym zaufaniem najemcy obdarzają dziś nasze centra oraz jak duży potencjał dla swojego rozwoju dostrzegają zarówno w naszych obiektach, rosnącym w siłę formacie convenience, jak również w samych lokalnych rynkach, na których działamy. Nie bez znaczenia są także już osiągane wyniki. Pepco należy do grona marek notujących u nas dobre wyniki sprzedażowe, które zachęcają do dalszego rozwoju – dodaje.