W mijającym tygodniu sieć Netto rozrosła się o osiem nowych sklepów. Placówki o powierzchni od 600 do 2500 mkw. zlokalizowane są w sześciu województwach. Aż pięć miast powitało sklepy Netto po raz pierwszy.
Cotygodniowe otwarcia kolejnych sklepów Netto w całej Polsce powoli stają się tradycją. W momencie wydania przez UOKiK zgody na przejęcie polskiej części biznesu Tesco przez Salling Group (właściciela sieci Netto) rozpoczął się dynamiczny proces przeobrażania marketów Tesco w nowoczesne placówki Netto 3.0.
Od tego momentu sieć otwiera co czwartek kilka kolejnych sklepów w całej Polsce. Nie inaczej było 9 grudnia, kiedy to nowe sklepy Netto przywitały pierwszych klientów w Bolechowie (woj. wielkopolskie), Chrząstowicach Wielkich (woj. opolskie), Katowicach (woj. śląskie), Legnicy (woj. dolnośląskie), Mińsku Mazowieckim (woj. mazowieckie), Muszynie (woj. małopolskie), Opolu (woj. opolskie) i Sobótce (woj. dolnośląskie). Ten ostatni sklep powstał w ramach rozwoju organicznego sieci, natomiast pozostałe placówki zastąpiły dawne sklepy Tesco w ramach procesu konwersji.
Sklepy w Katowicach, Mińsku Mazowieckim i Opolu są wyposażone w kasy samoobsługowe. Pozwalają one zwiększyć komfort klientów i przyspieszyć proces robienia zakupów. Udogodnienia te można spotkać w coraz większej liczbie sklepów Netto w całym kraju. W tej chwili są one obecne już w ponad 30 sklepach, a proces instalowania kas samoobsługowych w kolejnych lokalizacjach jest w toku.
Nowe miasta na mapie Netto
– Każde kolejne otwarcie to dla nas powód do dumy. Cieszymy się, że złożony proces konwersji 250 sklepów Tesco na Netto przebiega tak sprawnie – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto Polska. – Powodem szczególnej satysfakcji są dla nas otwarcia sklepów w miastach, w których do tej pory Netto było niedostępne. W tym tygodniu na mapie sklepów Netto w Polsce przybyło aż pięć nowych miejscowości, w zeszłym tygodniu rozpoczęliśmy działalność w trzech polskich miastach, a dwa tygodnie temu – w czterech. W efekcie coraz więcej osób może korzystać z najprawdopodobniej najtańszej oferty dyskontowej w naszym kraju.
Nowe Netto 3.0
Wszystkie nowo otwierane placówki Netto powstają w formacie 3.0 czerpiącym inspirację ze stylu skandynawskiego. Charakteryzuje się on komfortem zakupów, który gwarantują m.in. odpowiednio stonowana, nowoczesna kolorystyka wnętrz, a także szerokie alejki i neutralne oświetlenie.