W centrach handlowych Carrefour cały czas trwa proces odbudowywania footfallu po lockdownach. Zarządca zauważa, że zakupy dla gości nie są już tylko koniecznością, ale stają się przyjemnością i formą spędzania czasu.
Po zniesieniu restrykcji Carrefour Polska ponownie zintensyfikował konsekwentne wsparcie sprzedaży w swoich 20 galeriach handlowych w całej Polsce. Jak zauważa zarządca, klienci centrów odczuwają potrzebę powrotu do normalnych, komfortowych zakupów i usług. Widać to w coraz pełniejszym sposobie korzystania z oferty galerii, co przekłada się na dane dotyczące obrotów najemców.
Ważnym elementem budowania atrakcyjności są eventy i akcje promocyjne, które nie powodują zarazem dużej kumulacji liczby osób na małej przestrzeni. Stało się to skutecznym sposobem na zachęcenie klientów do bezpiecznego powrotu na zakupy.
Dedykowane akcje
Od początku 2021 roku w galeriach handlowych zarządzanych przez Carrefour przeprowadzono ponad 40 dedykowanych marketingowych i promocyjnych. Wydarzenia były dostosowywane do preferencji i potrzeb lokalnych klientów, przykładowo w Galerii Grudziądzkiej przeprowadzono zbiórkę ubrań dla kujawsko-pomorskiego Komitetu Pomocy Społecznej, do udziału w której zachęcano propozycją rabatów i voucherów do wykorzystania w galerii. Z kolei w Jastrzębiu-Zdroju klienci Galerii Zdrój przy okazji zakupów do wyprawki szkolnej mogli spotkać się z zawodnikami Jastrzębskiego Klubu Hokejowego GKS Jastrzębie.
Komercjalizacja w toku
Warto przypomnieć, że sieć, pomimo nadal trwających utrudnień związanych z pandemią COVID-19, utrzymuje również stabilny poziom komercjalizacji i rozszerza portfolio o nowych najemców. Do połowy października we wszystkich centrach handlowych, Carrefour przedłużył łącznie 106 umów najmu na łączną powierzchnię 10 000 mkw. GLA, a także podpisał 36 nowych kontraktów. Dzięki temu do portfolio sieci dołączyły takie marki, jak m.in. ONLY i ONLY Kids (Zielone Wzgórze Białystok), Optyk Kodano (Galeria Morena), Bike Moto Center (Katowice) czy W.Kruk (Zgorzelec).