7 grudnia Galeria Wiślanka uruchomiła dla swoich gości program lojalnościowy, którego celem jest zachęcenie klientów do zakupów w sklepach i punktach usługowych centrum handlowego, poprzez nagradzanie uczestników za ich aktywność. Od teraz wszyscy użytkownicy smartfonów i tabletów mogą pobrać aplikację mobilną, dzięki której za dokonane zakupy oraz zebrane punkty mogą odebrać atrakcyjne upominki.
Od chwili inauguracji Galerii Wiślanka – pierwszego, nowoczesnego centrum handlowo-rozrywkowego w Żorach, głównym priorytetem było zapewnienie klientom wyjątkowych doświadczeń zakupowych. Liczne akcje marketingowe oraz eventy odbywające się na terenie obiektu szybko przyniosły efekt w postaci sukcesywnie rosnącego wskaźnika foot-fall.
Program lojalnościowy wpływa na odwiedzalność
W celu dalszego zwiększenia współczynnika odwiedzalności Galeria Wiślanka zdecydowała się wprowadzić program lojalnościowy, dzięki któremu klienci za regularnie dokonywane zakupy mogą liczyć na realne korzyści.
Do programu lojalnościowego można zarejestrować się na trzy sposoby: klikając w link dostępny na stronie internetowej www.galeriawislanka.com, korzystając bezpośrednio ze swojego urządzenia mobilnego lub podczas wizyty w centrum handlowym – u hostessy wyposażonej w tablet w trakcie dedykowanych eventów na terenie galerii.

Udogodnienie to pozwala użytkownikom nie tylko na bieżąco śledzić oferty i promocje dostępne w punktach sprzedaży Galerii Wiślanka. Wszystkie osoby korzystające z programu mają szansę zdobywać atrakcyjne upominki, które będą regularnie urozmaicane.
Aplikacja posiada mobilny skaner paragonów, dzięki któremu po zebraniu odpowiedniej liczby punktów za zakupy, każdy z użytkowników może wymieniać je na nagrody. System działa według prostej zasady 1 zł = 1 pkt.
– Zmienia się model komunikacji marketingowej, dziś już dotychczasowa reklama nie jest wystarczająca. Nasza strona internetowa powiązana jest z aplikacją, ponieważ nie chcemy wyłącznie pozycjonować centrum jako budynku z bardzo dobrą lokalizacją oraz bardzo dobrym doborem najemców. Dzisiaj oferujemy rozwiązania technologiczne i nowoczesne kanały dotarcia do klienta tak, aby cały czas dbać o odpowiednio wysoki foot-fall. Galeria Wiślanka jako w pełni nowoczesny obiekt handlowy musi odpowiadać na potrzeby klientów. W obecnych czasach urządzenia mobilne towarzyszą nam niemal w każdym momencie zarówno w sferze prywatnej, jak i zawodowej. Świat offline musi przenikać się z przestrzenią online. Celem naszej aplikacji jest nie tylko przybliżenie użytkownikom najnowszych ofert i promocji, ale także wywołanie pozytywnego doświadczenia i emocji po dokonanych zakupach. Skanowanie paragonów i zbieranie punktów jest elementem rozrywki, natomiast otrzymana za to nagroda to namacalna korzyść dla każdego klienta – mówi Teresa Jonas, inwestor, prezes zarządu Wiślanka S.A.
Program lojalnościowy od chwili inauguracji jest szeroko promowany na terenie centrum handlowego oraz w mediach społecznościowych. Ponadto wszyscy użytkownicy, którzy zainstalują aplikację i zalogują się w niej pierwszy raz otrzymują także upominek powitalny.