IKEA prowadzi kampanię komunikacyjną informującą klientów o możliwości dokonywania ostatnich zakupów w IKEA w Centrum Handlowym Blue City do 12.12.2021. Po tym terminie zarówno sklep IKEA, jak i Sklepik Szwedzki nie będą dostępne w tej lokalizacji. Już teraz nieczynny w Blue City jest Punkt Odbioru Zamówień IKEA i Bistro & Cafe. Klienci nadal będą mogli korzystać z oferty marki w IKEA Janki, IKEA Targówek i w nowym Studio Planowania IKEA w Wola Park.
„Naszym celem jest tworzenie jak najlepszego doświadczenia zakupowego. Zgodnie z podejściem firmy do rozwoju oraz w reakcji na zmieniające się potrzeby i wzrastające oczekiwania klientów wprowadzamy i testujemy nowe formaty oraz rozwijamy dotychczasowe miejsca spotkań z klientami. Chcemy, jak najlepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów, a zachodzące zmiany to kolejny krok na drodze do zbudowania jeszcze bliższych relacji oraz realizacji ambitnych celów w kierunku sprzedaży omnikanałowej – informuje spółka w komunikacie.
„Wspólny rozwój rozumiemy jako wspólną pracę i wspieranie się nawzajem – każdy pracownik jest ważną częścią zespołu IKEA. Doceniamy ich wkład i zaangażowanie w tworzenie i testowanie nowych miejsc spotkań z klientami, a bez ich udziału nasze dotychczasowe osiągnięcia nie byłyby możliwe. Dlatego priorytetem firmy jest również zachowanie miejsc pracy. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby każdemu pracownikowi sklepu w Blue City zaoferować takie same lub zbliżone warunki pracy na nowym stanowisku w innej jednostce IKEA. Wszyscy z nich, którzy byli zainteresowani kontynuacją pracy w IKEA, otrzymali ofertę zatrudnienia. Cieszymy się, że z większością będziemy kontynuować wspólną drogę do lepszego, zdrowszego i bardziej zrównoważonego życia wielu ludzi i naszej planety” – dodaje firma.
IKEA w kilku lokalizacjach w Warszawie
Na rynku warszawskim pozostają otwarte dla klientów dwa sklepy – IKEA Janki i IKEA Targówek, dwa Punkty Odbioru Zamówień IKEA – w centrach handlowych King Cross Praga i Wola Park, oraz dwa mobilne Punkty Odbioru Zamówień IKEA – na Mokotowie i w Wilanowie. Wciąż rozwijane są również nowe miejsca spotkań z klientami, które mają przybliżyć ofertę IKEA oraz sprzedaż online czy usługi zdalne z różnymi możliwościami dostawy i odbioru. W październiku br. w centrum handlowym Wola Park zostało otwarte pierwsze testowe Studio Planowania IKEA, gdzie razem z pracownikami IKEA można zaplanować własne rozwiązania w zakresie wyposażenia domu, a także składać zamówienia z dostawą do domu. Zakupów można dokonywać również 24/7 na IKEA.pl i przez Aplikację Mobilną IKEA, a następnie odbierać je na wiele sposobów.
IKEA w Warszawie to nie tylko sklepy. W mieście usytuowane jest również Centrum Wsparcia Klienta Domolinia IKEA, w ramach którego klienci mogą uzyskać odpowiedź m.in. na pytania związane z produktami i usługami IKEA, jak również składać reklamacje, a także centrum rekrutacyjne Twoje Studio Pracy – miejsce spotkań dla obecnych i przyszłych klientów oraz pracowników. Warszawa to również IKEA IT Service Desk i Service Office, które wspierają biznes w codziennej działalności.