W CH NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim został otwarty sklep Office Shoes w nowym formacie. Kompletnej zmianie uległy wnętrza oraz ekspozycja. Jak przyznają w rozmowie z redakcją Omnichannel News przedstawiciele sieci, jeżeli testy nowego formatu przebiegną pozytywnie, zostanie on wdrożony w kolejnych lokalizacjach. Sieć planuje także dalszy rozwój w Polsce.
– W tym momencie testujemy nowy format, gdyż jest to duża zmiana również wizerunkowa. Chcemy sprawdzić jak nowa odsłona spodoba się klientom. Polska jest trzecim krajem w naszej grupie, gdzie testujemy nowy format naszych sklepów stacjonarnych. Gdy projekt przypadnie klientom do gustu, to będzie kontynuowany w innych miastach – potwierdza Bogusław Frużyński, E-Commerce Manager w sieci Office Shoes.
Od momentu powstania w 1996 roku, firma Office Shoes rozwinęła swoją sieć w ponad 10 krajach mając obecnie w swoim portfolio ponad 150 sklepów na Węgrzech, w Czechach, na Słowacji, w Polsce, Rumunii, Chorwacji, Słowenii, Serbii, Bośni i Czarnogórze. W ofercie posiada bogaty asortyment uznanych i cenionych na całym świecie marek.
Rozwój w Polsce w modelu omnichannel
W Polsce, sklepy Office Shoes znajdują się w 10 lokalizacjach w całym kraju: w Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Gdyni, Zielonej Górze, Szczecinie, Kielcach oraz Gorzowie Wielkopolskim. To jednak nie koniec.
– Ekspansja na rynku polskim jest naszym priorytetem. Jesteśmy liderem w Unii Europejskiej na takich rynkach jak Węgry, Rumunia, na Słowacji oraz w Czechach. Polska jest również największym z naszych dotychczasowych rynków, zarazem najbardziej konkurencyjnym. Obserwujemy sytuację obostrzeń związanych z pandemią oraz prowadzimy rozmowy w kilku nowych lokalizacjach – wyjaśnia Bogusław Frużyński.
Firma prowadzi także sprzedaż online, która odgrywa coraz większą rolę w obrotach całej firmy.
– Od początku pandemii zauważamy znaczny i dynamiczny wzrost znaczenia naszego kanału e-commerce. Co wpisuje się w obecne trendy i zachowania konsumentów. Przed pandemią naszym priorytetem był rozwój sieci sklepów stacjonarnych. Natomiast kolejne obostrzenia oraz zamykanie centrów handlowych w Polsce oraz innych krajach europejskich spowodowały zmianę naszej strategii i zwiększenie inwestycji w kanał sprzedaży internetowej. Na ten moment w Polsce udział sprzedaży e-commerce w ogólnych obrotach firmy wynosi ponad 15 proc. i ciągle dynamicznie rośnie – mówi Bogusław Frużyński.